توزیع 4هزار و 600 کانکس در بین زلزله زدگان کرمانشاه از سوی سپاه پاسداران
فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: سپاه‌های استانی 4 هزار و 600 کانکس، اهدایی افراد خیر را در بین مردم مناطق زلزله‌زده توزیع کردند.

فرمانده سپاه نبی اکرم از توزیع 4600 کانس در بین زلزله زدگان خبر داد

سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در حاشیه مراسم افتتاح تعدادی از واحدهای مسکونی مناطق زلزله‌زده که با حضور امام جمعه موقت تهران و فرمانده سپاه تهران بزرگ برگزار شد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: سپاه‌های استان‌های سراسر کشور 4 هزار و 600 کانکس از افراد خیر برای اهدا در بین مردم مناطق زلزله‌زده تحویل گرفتند و توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه خاتم‌الانبیاء به وعده‌ای که به مقام معظم رهبری داده بود مبنی بر تحویل کانکس به زلزله‌زدگان حتی پیش از موعد عمل کرد، گفت: یک‌هزار و 200 کانکس دیگر نیز این قرارگاه احداث کرد.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: آماده‌سازی محل استقرار و پی برای استقرار کانکس‌ها تعیین و توسط گروه های جهادی تهیه شد.

ریحانی به تنوع قومی و مذهبی در منطقه زلزله‌زده سرپل‌ذهاب اشاره کرد و متذکر شد: اقدامات خالصانه گروه‌های جهادی و خدمات بسیجیان و سپاه‌های استانی در کنار خدمات سایر دست‌اندرکاران نظام اسلامی موجب شد یک صمیمیت و انسجام بیش از پیش در منطقه ایجاد شود.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: