بارش پراکنده باران در کشور
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران در بیشتر مناطق کشور خبر داد.

وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده


صادق ضیاییان اظهار کرد: طی دو روز آینده در بیشتر مناطق کشور به‌جز جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان ابرناکی و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: طی این مدت در برخی نواحی استان‌های خوزستان، جزایر شمال خلیج فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و ارتفاعات کرمان به‌ویژه طی ساعات بعد ازظهر رشد ابرهای همرفتی همراه با وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

ضیاییان در ادامه با بیان اینکه طی فردا (۲۵ فروردین) بارش به‌تدریج در نوار غربی کشور کاهش پیدا می‌کند، اظهارکرد: طی روز پنجشنبه (۲۶ فروردین) در استان‌های واقع در نوار شرقی و ارتفاعات البرز شرقی بارش پراکنده خواهیم داشت.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی روز جمعه (۲۷ فروردین) در سواحل دریای خزر بارش پراکنده و در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و شرق سمنان وقوع رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان افزود: طی روز شنبه (۲۸ فروردین) در ساعات بعد ازظهر در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل افزایش ابر و بارش پراکنده رخ می‌دهد و در سایر مناطق کشور آسمان صاف و آرام خواهد بود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۵ فروردین) کمی ابری، در بعد ازظهر افزایش ابر همراه با وزش باد  و با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه (۲۶ فروردین) نیز کمی ابری تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و احتمال وزش باد شدید و با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir