سامانه بارشی جدید از رگ گردن به ایرانی‌ ها نزدیک‌ تر شد
سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا اعلام کرد که روند افزایش نسبی دما تا روز چهارشنبه ادامه خواهد یافت در عین حال بارش برف، باران و وزش باد شدید موقتی به دنبال ورود سامانه جدید در اکثر مناطق کشور پیش بینی می شود

ورود سامانه جدید در اکثر مناطق کشور

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا اعلام کرد که روند افزایش نسبی دما تا روز چهارشنبه ادامه خواهد یافت در عین حال بارش برف، باران و وزش باد شدید موقتی به دنبال ورود سامانه جدید در اکثر مناطق کشور پیش بینی می شود.

بنابر گزارش سازمان هواشناسی، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و‌ آینده‌نگری نشان می‌دهد شنبه در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می شود و در سایر مناطق جو آرام است.

از اواخر وقت فردا (یکشنبه) با ورود سامانه بارشی به کشور ابتدا در برخی مناطق شمال غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی و روز دوشنبه در شمال غرب، غرب،‌ جنوب غرب، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی،‌ مرکز، شرق، برخی مناطق جنوب و جنوب شرق کشور بارش برف، باران، وزش باد شدید موقتی،‌ برخی مناطق گردوخاک و در استان‌های جنوبی رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

سه‌شنبه اکثر مناطق کشور تحت تاثیر سامانه بارشی قرار می‌گیرند و عمده فعالیت سامانه در این روز برای شرق و جنوب شرق است. چهارشنبه در جنوب شرق کشور بارش‌های پراکنده روی می‌دهد و سامانه از کشور خارج می‌شود.

در اکثر مناطق کشور تا روز چهارشنبه روند افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود. امروز دریای عمان، دوشنبه و سه‌شنبه خلیج‌فارس مواج است.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: asriran.om