نخستین زن سعودی عضو داعش+ عکس
یک زن عربستانی با سفر به سوریه به گروه تکفیری دولت اسلامی عراق و شام موسوم به "داعش" پیوسته و احتمال می‌رود که برادر وی نیز چند هفته پیشتر به این گروه ملحق شده است.
 صفحه‌های اینترنتی گروه‌های تروریستی وابسته به القاعده در سوریه به طور رسمی از پیوستن یک زن سعودی به نام «ندی معیض القحطانی» به صفوف تروریست‌ها در سوریه خبر دادند.

شبکه "معنا الترفیهیة" نوشت: افراد مسلح که در گذشته از عربستان به سوریه می‌رفتند، زن و فرزندان و برخی دیگر از اعضای خانواده را همراه خود داشتند، اما این زن عربستانی آنگونه که سایت‌های خبری تروریست‌ها نوشتند نخستین زنی است که بطور رسمی، به اصطلاح برای جهاد، وارد سوریه شده است.

اعزام قحطانی به سوریه بحث فراوانی را بین گروه های تروریستی و استقبال برخی، و انتقاد برخی دیگر را به دلیل مغایرت آن با احکام شرعی و عرفی موجب شده است.

براساس افکار تکفیری‌ها زن به تنهایی اجازه خارج شدن و سفر کردن بدون یک فرد محرم همراه را ندارد.

   

 قحطانی به گروه مسلح دولت اسلامی عراق و شام موسوم به "داعش" پیوسته و احتمال می‌رود که برادر وی نیز چند هفته پیشتر به این گروه ملحق شده است.

عکسی که از وی در اینترنت منتشر شده وی را با پوشش کامل و روبند و در میز جلو وی دو قبضه سلاح تیربار و کلاشینکف قرار دارد و در پشت سر وی پرچم مخصوص گروه تروریستی داعش که زیر آن لواء الامه نوشته شده، نشان داده شده است.






گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: fardanews.com

مطالب پیشنهادی :
نخست‌وزیر فرانسه استعفا داد
پرتاب زباله و سبزه از خودرو چقدر جریمه دارد؟
اروپا و آمریکا از آسیب وارد کردن به توافقات ، بپرهیزند
برای آزادی مرزبانان ریش‌سفیدان سیستان وارد عمل شدند
پرتاب زباله و سبزه از خودرو چقدر جریمه دارد؟