دستمزد نجومی ریوالدو برای بازی در کنار عطاران
ریوالدو با دستمزد یك میلیون دلاری مقابل دوربین منوچهر هادی به ایفای نقش می‌پردازد.

فیلم «من سالوادور نیستم» با نام جدید «آی ام نات سالوادور» به تهیه‌كنندگی منصور سهراب‌پور و سیدامیر پروین حسینی و كارگردانی منوچهر هادی ساخته می‌شود. درمورد رقم دستمزد این ستاره‌ها در زمان بازی كردن‌شان در زمین سبز شكی وجود نداشت كه قیمت‌ها نجومی است و او با همین شرایط هم برای تیم متمول بنیادكار بازی كرد و به ایران هم آمد اما او حالا یك بازنشسته است و تخصصش هم فیلم بازی كردن نیست و عدد توافق با او می‌تواند جالب باشد.

عوامل این فیلم به تازگی با "ریوالدو" بازیكن معروف فوتبال برزیل برای بازی در این فیلم با دستمزد یك میلیون دلاری توافق كرده‌اند تا مقابل دوربین منوچهر هادی قرار بگیرد.

پیش از این سهراب‌پور قرار بود فیلم سینمایی «پیراهن شماره رونالدو» را به كارگردانی محمدحسین لطیفی بسازد و حتی برای بازی "رونالدو" بازیكن محبوب فوتبال برزیل در این فیلم نیز قرارداد بسته شد. مبلغ آن قرارداد نیز سه میلیون دلار بود اما از آنجایی كه به دلیل تحریم‌ها علیه ایران، تهیه‌كننده نمی‌توانست پول را به حساب "رونالدو" پرداخت كند، ساخت این فیلم منتفی شد.

سهراب‌پور برای ساخت سریال شبكه نمایش خانگی با نام «ساخت ایران» نیز ریسك كرد و دستمزد بالایی را برای محمدرضا گلزار در نظر گرفت. همچنین كل تصویربرداری سریال در لبنان به انجام رسید و در حالی كه عوامل ساخت را با دلار هزار تومانی آغاز كردند، با رسیدن ارزش دلار به مبلغ تومان، ناچار به هزینه سه برابری برای این سریال شدند. با توجه به این مسایل باید منتظر ماند و دید آیا «آی ام نات سالوادور» كه بخش عمده فیلمبرداری آن در برزیل خواهد گذشت، با بازگشت سرمایه همراه خواهد بود یا خیر.

رضا عطاران، یكتا ناصر، مهدی محرابی، ژیلا صادقی، سوگل محرابی و چند بازیگر برزیلی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. متوجه باشید یك میلیون دلار عددی بود كه شاید می‌شد او را در یك بازه زمانی در عصر بازی كردنش و اواخر آن هم به ایران آورد.

به هرصورت اگر این عدد درست باشد فقط دستمزد او سه و نیم میلیارد است و همه می‌دانند كه عطاران هم بازیگر ارزان قیمتی نیست و حتما چند صد میلیونی هم به او پرداخت خواهد شد حالا باید دید آیا این فیلم می‌تواند به واسطه ریوالدو فوتبالی‌ها را به سینما بكشاند و بیش از 4میلیارد بفروشد تا هزینه‌هایش را پوشش دهد؟


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:روزنامه گل