کامبیز دیرباز قربانی بعدی دربی 82 + عکس
چرا عادت کردیم که همه هنرمندان بگویند که ما طرفدار تیم خاصی نیستیم و فقط تیم ملی را دوست داریم؟

کامبیز دیرباز قربانی دربی:

اولین باری که ایرانی ها به صفحه مسی(Lionel Messi) حمله کردند شوخی جالبی بود و همه از آن لذت بردند اما کسی فکر نمی کرد که این سرطان بزرگ و بزرگتر شده و جزوی از فرهنگ پوچ عده ایی ایرانی شود.

 شاید بهتر بود از یک کارشناس فوتبال و یک کارشناس داوری استفاده می کرد یا همان آقای حسینی راجع به ۳۰۹۰ صحبت می کرد. استفاده از بازیگران گرچه باعث شادی و خنده قبل و بعد بازی شده بود، اما کسی این شادی را قدر ندانست و حتی باخت تیم خود را با فحاشی به نوامیس این بازیگران تسلی دادند. بازیگری منتسب به تیم استقلال روی آنتن تلویزیون ملی از کلمه لنگی استفاده کرد که توهین به باشگاه و هوادارن حساب می شود اما گناه کامبیز دیرباز چه بود؟

 چرا عادت کردیم که همه هنرمندان بگویند که ما طرفدار تیم خاصی نیستیم و فقط تیم ملی را دوست داریم؟ تا یک بازیگری از علاقه اش به تیمی صحبت کرد، خواهر و مادر او به ما حلال می شود! اینهمه فحاشی به دیرباز فقط به خاطر ۴ و ۶ نشان دادن او بود؟

 مسی، زایتسف(Ivan Zaytsev)، ای اف سی(AFC)، فیفا(FIFA)، اوباما(Barack Obama)، طارمی و... امروز هم کامبیز دیرباز. فردا چه کسی قربانی علاقه اش به تیم خاصی یا هر مسئله پیش پا افتاده ایی می شود؟

کامبیز دیرباز قربانی بعدی دربی 82کامبیز دیرباز قربانی بعدی دربی 82



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir