بازیکن سابق تیم ملی: من قاتل نیستم!
جواد اسفندیاری بازیکن فوتسال کشورمان بود که خبری  دروغ درباره وی منتشر شد که بخاطر قتل از کشور فرار کرده است

جواد اسفندیاری: من قاتل نیستم

چندی پیش خبری مبنی بر قتل یک فرد توسط یکی از بازیکنان سابق تیم ملی فوتسال مطرح شد که سر و صدای زیادی به پا کرد.

پس از این اتفاق عنوان شد که این بازیکن فوتسال پس از درگیری با مقتول، به خارج از کشور گریخته و اکنون هم اطلاعی از او نیست

بعد از مدتی نام جواد اسفندیاری بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه ارژن شیراز به عنوان بازیکن فراری فوتسال مطرح شده است. گفت و گویی با این بازیکن انجام شده که در زیر می خوانید؛
***
*در مسیر رفتن به جایی بودیم که یکی از دوستانم خبری برایم فرستاد که نوشته بود یکی از ملی‌پوشان سابق متهم به قتل است و از کشور فراری شده، من هم پرسیدم آیا منظورشان من هستم. همه گفتند بله، من هم بلافاصله به دوستانم زنگ زدم که ببینیم ماجرا از چه قرار است،‌ گفتند منظورمان تو نیستی و خبر برای یکی از بازیکنان فوتبال است.

من هم خیالم راحت شد و سپس به دوستانم زنگ زدم و گفتم خبر برای یک بازیکن فوتبال است،‌ نه من. پس از آن اتفاق دو روز از هیچ چیز خبری نداشتم که یک دفعه دیدم گوشی من چندین بار زنگ خورده و چند رسانه هم خبر قتل یک فرد توسط ملی‌پوش فوتسال را کار کرده‌اند. همان موقع هم برادرم به من زنگ زد و پرسیدم داستان چیست، من هم گفتم نمی‌دانم، می‌خواهند مرا خراب کنند. آقای صالح (وکیل) هم به من گفت که پیگیر کارم است. من هم گفتم همه فکر می‌کنند من هستم و به همین خاطر می‌خواهم حرف بزنم تا همه چیز مشخص شود.

*الان در ایران نیستم .من اصلا دعوا نمی‌کنم،‌ در تمام طول زندگی‌ام دعوا هم نکردم، چه برسد به قتل!

* آرامش برای من مهم است. مطرح بودم و خیلی‌ها مرا می‌شناختند، اما اینها به درد من نمی‌خورد. شما جلوی یک مغازه برو و بگو من جواد اسفندیاری بازیکن فوتسال هستم،‌ آیا به تو یک قالب پنیر می‌دهد؟ در این سه سالی که فوتسال بازی کردم کلاً ۵۰ میلیون هم نگرفتم.

*فعلا نمی‌خواهم بگویم کجا هستم،‌ باید همه چیز درست شود بعد می‌گویم.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی