قهرمانی برزیل در کوپا آمریکا 2019
بامداد گذشته رقابت‌های کوپا آمریکا 2019 رسماً با قهرمانی میزبان این تورنمنت، یعنی برزیل پایان یافت تا پروندۀ پرحاشیۀ این رقابت‌ها بسته شود

پایان کوپا آمریکا 2019؛ جامی که به برزیل هدیه داده شد!

پیروزی 3_1 برزیل برابر تیم ملی پرو شگفت‌انگیز که تا دقایق پایانی این نبرد سخت با شخصیت جنگندۀ خود احترام بسیاری از مخاطبین فوتبال را برای خود کسب کرد، باعث شد تا تیته بالاخره با زردهای سلسائو موفق به کسب جام شود و جام قهرمانی کوپا آمریکا 2019 در کشور برزیل باقی بماند و نسل جوان و طلایی سلسائو، نمایه‌هایی از امید را برای چشم‌اندازی بلند مدت از خود نشان بدهد.

 قهرمانی برزیل در کوپا آمریکا که در فرمتی بسیار متفاوت با دیگر ادوار این رقابت‌ها برگزار شده بود، بی‌حاشیه نبود، حواشی که به جرئت می‌توان گفت قهرمانی و موفقیت سلسائو را تحت الشعاع خود قرار داد تا ادعای لیونل مسی و آرژانتینی‌ها مبنی بر مهندسی شدن این رقابت‌ها برای قهرمانی میزبان، سایه‌ای سیاه را بر روی جشن قهرمانی دنی آلوز و دیگر هم تیمی‌هایش بیاندازد.

 کسب عنوان رتبۀ اولی برزیل، به آن جذابیتی که هواداران این تیم باور داشتند، نبود! چرا که برزیل متهم به دریافت هدیۀ قهرمانی است و پشت این ادعای سنگین، ابراسطوره‌ای بزرگ به نام لیونل مسی قرار دارد که رهروان فراوانی را در سرتاسر دنیا، حتی در خود برزیل نیز دارد و به سادگی نمی‌توان این ادعا را نادیده گرفت!

پس برزیل به این زودی‌ها از دردسری که مسی برایش ساخته است رها نخواهد شد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh11.com