با استعلام فدراسیون
سرپرست سپاهان در پاسخ به این سوال که چرا در این فصل اینقدر مشکلات زیاد شده و بازیکنان در بستن قرارداد داخلی به مشکل بر می خورند، تاکید کرد: این موضوع را باید از خود بازیکن بپرسید.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: مدیربرنامه یعنی چه وقتی مدیربرنامه قرارداد امضا می‌کند یعنی نماینده تام‌الاختیار بازیکن چنین کاری را کرده است.

رسول خوروش در مورد اینکه علی حمودی اعلام کرده با باشگاه سپاهان قرارداد ندارد، گفت: مدیربرنامه یعنی چه؟ وقتی مدیربرنامه قرارداد امضا می‌کند یعنی نماینده تام‌الاختیار بازیکن چنین کاری را کرده است. به همین خاطر علی حمودی بازیکن سپاهان است.

 وی در پاسخ به این سوال که آیا نسخه‌ای از این قرارداد در اختیار حمودی قرار گرفته و آیا این قرارداد در برگه‌های جدید است، اظهار داشت: از این موضوع مطمئن نیستم که آیا نسخه قرارداد در اختیار حمودی قرار دارد یا نه. قرارداد را علیرضا رحیمی بسته و او بهتر می داند. آن زمان که می‌خواستیم قرارداد امضا کنیم هنوز نسخه‌های جدید در اختیارمان قرار نگرفته بود و طی استعلامی که از فدراسیون انجام دادیم به ما اعلام کردند اگر در همان برگه‌ها قرارداد امضا شود قابل قبول است.

سرپرست سپاهان در پاسخ به این سوال که چرا در این فصل اینقدر مشکلات زیاد شده و بازیکنان در بستن قرارداد داخلی به مشکل بر می خورند، تاکید کرد: این موضوع را باید از خود بازیکن بپرسید. ما نیز به دلیل اینکه شنیدیم استقلال با این بازیکن مذاکره می‌کند برای جلوگیری از دو قرارداده شدن بازیکن و به وجود آمدن چنین مشکلاتی این موضوع را در سایت باشگاه اعلام کردیم.

وی در مورد اینکه آیا مکان اردوی سپاهان مشخص شد، گفت: می‌خواهیم به یک اردوی اروپایی برویم اما متاسفانه در گرفتن ویزا مشکل داریم. هنوز اردوی سپاهان به صورت صددرصد مشخص نشده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com


مطالب پیشنهادی:
حمودی: پرسپولیس نه، می‌روم سپاهان
ویدئو: خلاصه بازی نیجریه و تاهیتی
نیجریه 6 – تاهیتی 1: شش گل زده و کلی گل نزده!
فعالیت غیرقانونی 10 رییس فدراسیون!
تیم ملی چهارشنبه ظهر به تهران می‌آید