روز آشتی تبریزی ها با ورزشگاه در لیگ قهرمانان آسیا
لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا با انجام دیدار تراکتورسازی ایران برابر حریف اماراتی اش ادامه می یابد.

در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا چهارشنبه پنجم اسفند تراکتورسازی ایران از الجزیره امارات(Al Jazira) میزبانی می کند. این دیدار در حالی برگزار می شود که نماینده ایران در لیگ برتر اوضاع چندان مساعدی ندارد و آنچه بیش از هر چیز دیگری سرخ پوشان ایرانی را آزار می دهد قهر هواداران این تیم با ورزشگاه است؛ اتفاقی که اگر در دیدار تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا تداوم داشته باشد، تراکتورسازی را از یک امتیاز مهم محروم می کند.

حضور هواداران پرشمار و پرشور تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز همیشه حریفان این تیم را با مشکل روبرو کرده و باعث شده این تیم از امتیاز میزبانی اش به بهترین شکل استفاده کند اما چندی است که هواداران تراکتورسازی به دلایل مختلف از ورزشگاه قهر کرده اند و کمتر راهی استادیوم می شوند.

تراکتورسازی در بازی آسیایی اش به شدت به حضور هوادارانش نیاز دارد و این مساله کلید بازی چهارشنبه است. تراکتورسازی با هوادارانش قدرتی چند برابر دارد. امیر قلعه نویی که با آمدن به تراکتورسازی نتوانسته فعلا این تیم را در لیگ برتر به جایگاه های بالاتر برساند، در لیگ قهرمانان آسیا فرصت مناسبی دارد که هنرش را به هواداران تیمش نشان دهد.

از سوی دیگر شیطنت های سعودی ها و اماراتی ها علیه ایران و اظهارات توهم آلود آنها مبنی بر نبود امنیت در ایران میزبانی شایسته از الجزیره را به امری حیاتی تبدیل کرده است.

دیدار تراکتورسازی و الجزیره چهارشنبه ٥ آذر از ساعت ١٦ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود. در دیگر دیدار گروه C از ساعت ١٥، پاختاکور ازبکستان(Pakhtakor) میزبان الهلال عربستان(Al-Hilal) است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir