راهیابی جوکوویچ و نادال به دور چهارم تنیس رولان گاروس
رافائل نادال، نواک جوکوویچ و اندی ماری توانستند با پشت سر گذاشتن حریفان خود به دور چهارم مسابقات تنیس رولان گاروس راه یابند.

در ادامه ر‌قابت‌های تنیس آزاد فرانسه، شب گذشته (شنبه) "نواک جوکوویچ" توانست با نتیجه‌ سه بر صفر حریف خود "تاناسی کوکیناکیس" را شکست دهد. این بازی در سه ست با نتایج 4 – 6، 4 – 6 و 4 – 6 به پایان رسید. "جوکوویچ" در دور بعد با "ریچارد گسکت" از فرانسه بازی خواهد کرد.

در مسابقه مهم دیگر "اندی ماری" توانست "نیک کرگیوس" را با نتیجه‌ چهار بر صفر شکست دهد. سه ست این مسابقه با نتایج 4 – 6، 2 – 6 و 3 – 6 به پایان رسید.

"ماری" بعد از برد خود گفت: من باید چند بازی دیگر را نیز ببرم تا کاملا در زمین خاک رس تخصص پیدا کنم. یک نفر در این مسابقات هست که تاکنون 9 بار قهرمان شده اما من تاکنون به فینال مسابقات نیز نرسیده‌ام. بازی در این مسابقات برایم آسان نیست. من هیچ وقت در زمین خاک رس احساس راحتی نکرده‌ام. همه مسابقات برای من سخت بوده است، اما خوشحالم که خیلی طولانی نبودند. بنا‌بر‌این من انرژی خود را ذخیره کرده ام. مسابقه سختی بود و حریف ضربات خوبی می زد که مرا وادار می‌کرد خیلی بالاتر از سطح پایه بازی کنم. من تمام تلاش خودم را کردم و سعی کردم ضرباتی را بزنم که ریتم بازی او را خراب کند.

در مسابقه دیگر، "رافائل نادال" توانست "آندره کوزنتسوا" را شکست دهد. این مسابقه دو ساعت به طول انجامید و در سه ست با نتایج 1 – 6، 3 – 6 و 2 – 6 به پایان رسید. "نادال" در دور چهارم با "جک ساک" از آمریکا بازی خواهد کرد.

در مسابقات زنان نیز "سرنا ویلیامز" با نتیجه‌ دو بر یک "ویکتوریا آزارنکا" را شکست داد و به دور چهارم راه یافت. سه ست این مسابقه با نتایج 6 – 3، 4 – 6 و 2 – 6 به پایان رسید.

"آزارنکا" بعد از باخت خود گفت: بعضی از اوقات باید بازبینی انجام دهیم. واضح بود که در این سطح نباید چنین اشتباهاتی را مرتکب شد. من نمی گویم به خاطر یک امتیاز بازی را از دست دادم، اما اگر الان بازبینی انجام ندهم مشکلات زیادی ایجاد می‌شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir