صعود فدرر به نیمه نهایی تنیس آزاد آمریکا
در ادامه‌ رقابت‌های تنیس آزاد آمریکا، راجر فدرر توانست با شکست دادن حریف خود گسکت از فرانسه به دور نیمه نهایی این مسابقات راه یابد.

فدرر(Roger Federer) با نتیجه سه بر صفر گسکت(Gasquet) را شکست داد. این مسابقه در سه ست با نتایج ٦-٣ ، ٦-٣ و ٦-١ به پایان رسید. فدرر بعد از مسابقه گفت: خوابیدن برایم بسیار مهم است. باید به اندازه کافی بخوابم. خوابیدن است که به من انرژی برای ادامه دادن می‌دهد. به همین دلیل خوابم در دو روز آینده بسیار مهم است. فکر می‌کنم حرفه ای‌تر شده‌ام. بیشتر تمرینات مربوط به بدنسازی را انجام می‌دهم. حرکات کششی انجام می‌دهم.

بعضی اوقات نمی‌توانم برای تمرین صبر کنم. از چند سال قبل هدف بزرگی را در نظر گرفته‌ام. در این سن هنوز در سطح بالایی بازی می‌کنم. فکر می‌کنم نسبت به ١٠ سال پیش بهتر توپ می‌زنم.

در مسابقه‌ مهم دیگر استن واورینکا(Wawrinka) توانست با نتیجه ی سه بر صفر حریف خود اندرسون(Anderson) را شکست دهد و به نیمه نهایی برسد. او در این مرحله با فدرر روبرو می‌شود. مسابقه‌ی واورینکا و اندرسون در سه ست با نتایج ٦-٤ ، ٦-٤ و ٦-٠ به پایان رسید.

واورینکا درباره بازی با فدرر در نیمه نهایی گفت: فکر می‌کنم در سه سال گذشته به فدرر نزدیکتر شده ام. سطحم بالاتر رفته و بهتر بازی می‌کنم. من بهترین بازی خود را خواهم کرد. او نیز خیلی خوب بازی می‌کند. او تنیس را دوست دارد و می داند چگونه بازی کند. او مسابقات بسیار خوبی داشته و من چالش بزرگی خواهم داشت. با این حال فکر می‌کنم آماده هستم.

مسابقات نیمه نهایی زنان نیز به دلیل وضعیت نامناسب هوا و باران به روز بعد موکول شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir