نتیجه دیدار والیبال ایران و مصر در جام جهانی والیبال 2015
تیم های والیبال ایران و مصر در چارچوب مسابقات جام جهانی والیبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی سه بر صفر ایران به پایان رسید.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 5:40 امروز، چهارشنبه در آخرین دیدار خود از سری مسابقات جام جهانی به مصاف مصر رفت. کانادا، استرالیا و آرژانتین تیم هایی بودند که احتمال می رفت ایران مقابل این تیم ها به پیروزی برسد اما این طور نشد و شاگردان کواچ(Slobodan Kovač) نتیجه را به آنها هم واگذار کردند. بالاخره پس از چندین باخت، ملی پوشان والیبال ایران تواستند با نتیجه سه بر صفر مصر را شکست دهند و جام جهانی والیبال را با برد به پایان برسانند.

ست اول 25 بر 18 ایران

ملی پوشان والیبال ایران این ست را با قدرت آغاز کردند و با دریافت های خوب اجازه امتیاز گرفتن به مصری ها را نمی دادند. دو تیم تا امتیاز 9 برابر پیش می رفتند اما بازیکنان ایران با اسپک های قدرتی رفته رفته فاصله امتیازی را افزایش دادند و با برتری 16 بر 12 به استراحت فنی دوم رفتند.

بازیکنان ایران پس از استراحت فنی بازهم با اسپک های قدرتی فاصله امتیازی را افزایش دادند و نشان دادند که در این دیدار به خودشان آمده اند. ملی پوشان والیبال ایران توانستند در نهایت این ست را با نتیجه 25 بر 18 پیروز شوند.

ست دوم 25 بر 11 ایران

ملی پوشان ایران همانند ست اول این ست را هم با قدرت آغاز کردند. بازیکنان والیبال ایران در دریافت، دفاع روی تور و اسپک عالی کار می کردند و با برتری 8 بر 2 به استراحت فنی اول رفتند.

بازیکنان والیبال ایران که بازی واقعی و برتر خود را در این دیدار به نمایش گذاشته بودند، باعث شد تا مصری ها حرفی برای گفتن نداشته باشند و ایران تیم برتر میدان بود. موسوی ستاره ایران در این ست بود و با دفاع های خوب و اسپک های قدرتمندش باعث شد تا فاصله امتیازی افزایش پیدا کند. تیم ملی والیبال ایران با برتری 16 بر 6 به استراحت فنی دوم رفت.

ملی پوشان ایران همین روند خود را ادامه دادند و اگر بی دقتی خودشان در ضربات آخر نبود مصری ها نمی توانستند امتیاز کسب کنند. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 11 به نفع ایران به پایان رسید.

ست سوم 25 بر 23 ایران

مصری ها که نمی خواستند این دیدار را واگذار کنند با تمام قدرتشان به میدان آمدند و توانستند با اسپک های خوب و با برتری 8 بر 5 به استراحت فنی اول بروند. ملی پوشان والیبال ایران با دریافت و سرویس های خوب توانستند در نتیجه 10 بازی را برابر کنند. بازیکنان والیبال ایران با دفاع های خوب و اسپک های قدرتی توانستند سه امتیاز اختلاف ایجاد کنند و با برتری 16 بر 13 به استراحت فنی دوم رفتند.

بازیکنان والیبال ایران در توپ گیری و دفاع روی تور عالی کار کردند و نمی گذاشتند مصری ها فاصله را کم کنند. ملی پوشان والیبال ایران در ادامه با اسپک های خوب و قدرتی توانستند فاصله امتیازی را حفظ کنند و با نتیجه 25 بر 23 پیروز ست سوم شوند. این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر صفر به سود تیم ملی والیبال ایران به پایان رسید.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی