سرمربی والیبال بانوان دانشگاه آزاد: یک برد شیرین از حریف گرفتیم
سرمربی والیبال بانوان دانشگاه آزاد گفت: از نظر روانی بازیكنان را كنترل كردیم كه خیلی هیجانی بازی نكنند و منطقی بازی كنند. فكر می كنم كه جواب داد و یک برد شیرین از حریف گرفتیم.

به گزارش سیمرغ، نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال بانوان با برگزاری دو دیدار آغاز شد و در مهم‌ترین بازی دانشگاه آزاد در خانه میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود و این بازی در نهایت با برتری 3 بر صفر تیم دانشگاه آزاد به پایان رسید.

مریم السادات هاشمی سرمربی والیبال بانوان دانشگاه آزاد درباره دیدار تیمش در لیگ برتر والیبال گفت: یكی از مهمترین كارهایی كه در این بازی داشتیم پایین آوردن خطاهای فردی بازیكنان بود. از نظر روانی بازیكنان را كنترل كردیم كه خیلی هیجانی بازی نكنند و منطقی بازی كنند. فكر می كنم كه جواب داد و یک برد شیرین از حریف گرفتیم.

وی درباره داوری این دیدار گفت: من فكر می كنم اولش مواردی بود كه نباید انجام می شد كه به نفع هیچ یک از تیم ها نبود ولی در اواسط گیم اول داورها مسلط شدند و تا آخر بازی قضاوت عالی بود.

هاشمی درباره امید به قهرمانی در لیگ برتر بانوان گفت: اولین هدف ما ارائه بازی خوب است. در نیم فصل دوم باید منتظر بازی های بعدی باشیم شاید نتایج طوری رقم بخورد كه تیم ما شانس قهرمانی دوباره داشته باشد. در هرحال جا دارد از كادری كه امسال من و تیم را یاری می كنند كمال تشكر داشته باشم و خدمت بازیكنان تیمم خسته نباشید بگویم.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ