مهدیه خواجه كلایی: هر سال لیگ برتر ضعیف تر و بدتر از سال پیش می شود
مهدیه خواجه كلایی درباره ارتقاء سطح كمی و كیفی لیگ برتر بانوان گفت: این مشكل را ما چند سال داریم و هر سال صحبت هایی می شود اما هر سال ضعیف تر و بدتر از سال پیش می شود.

به گزارش سیمرغ، مهدیه خواجه كلایی بازیكن گاز تهران پس از قهرمانی در لیگ برتر والیبال بانوان گفت: بازی ما مقابل ذوب آهن از حساسیت زیادی برخوردار بود و ما می خواستیم این بازی را به هر نحوی که است پیروز شویم تا قهرمان این دوره از مسابقات شویم. به دنبال این بودیم جشن قهرمانی بعد از پیروزی برابر ذوب آهن باشد تا بازی آخر برای ما تشریفاتی شود.

وی در ادامه گفت: از داوری كاملا ناراضی هستم. نمی دانم چرا باید برای بازی كه یک طرف آن تیم اصفهانی است داوری از اصفهان سوت بزند. ما از اول لیگ کمی مشكل داوری داشتیم، مخصوصا خط نگه دارها. هیچ یک از داورها نتوانستند كه قاطع سوت بزنند.

خواجه كلایی درباره ارتقاء سطح كمی و كیفی لیگ برتر بانوان گفت: این مشكل را ما چند سال داریم و هر سال صحبت هایی می شود اما هر سال ضعیف تر و بدتر از سال پیش می شود و نبود اسپانسر دلیل این موضوع است. می خواستیم اسپانسرها جذب شوند تا تیم های شركت كننده بیشتر باشند و چند سال متوالی است كه فقط سه تیم از لحاظ قدرت نسبت به دیگر تیم ها برتری دارند و كاملا مشخص است كدام یک از تیم ها صعود می كنند و با 5 یا 6 تیم لیگ را برگزار می كنند.

او در پایان گفت: در آخر من این قهرمانی را تقدیم به همه هم تیمی های خوبم و كادر تیم كه خیلی خوب تلاش كردند و با هدف قهرمانی شروع به كار كردند، می كنم. از مربی بدنساز هم كمال تشكر را دارم.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ