نتیجه دیدار والیبال آرژانتین و صربستان در لیگ جهانی 2016
تیم های ملی والیبال آرژانتین و صربستان از ساعت 18 برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری سه بر صفر آرژانتین به پایان رسید.

نتیجه دیدار والیبال آرژانتین و صربستان:

به گزارش سیمرغ، در سومین دیدار هفته سوم لیگ جهانی والیبال در تهران تیم های آرژانتین و صربستان در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با پیروزی سه بر صفر شاگردان ولاسکو به پایان رسید.

ست اول 25 بر 23 آرژانتین

صرب ها از همان ابتدا فاصله امتیازی را افزایش دادند و 5 بر 1 پیش افتادند. بازیکنان صربستان با حفظ فاصله امتیازی و با برتری 8 بر 4 به استراحت فنی اول رفتند. پس از وقت استراحت فنی بازیکنان آرژانتین با دفاع و دریافت های خوب فاصله را کاهش دادند و نتیجه را 7 بر 8 کردند تا سرمربی صربستان درخواست وقت استراحت کند.

شاگردان ولاسکو(Julio Velasco) با سرویس هدف دار و دفاع های خوب از صرب ها جلو افتادند تا نتیجه 13 بر 11 شود و سرمربی صربستان باز هم درخواست وقت استراحت کند. بازیکنان آرژانتین با حفظ فاصله امتیازی و با نتیجه 16 بر 14 به استراحت فنی دوم رفتند.

دو تیم با همان فاصله امتیازی پیش می رفتند که بالاخره صرب ها در نتیجه 23 بازی را برابر کردند تا ولاسکو درخواست وقت استراحت کند. آرژانتین با دو امتیاز از اسپک و سرویس توانست با نتیجه 25 بر 23 پیروز این ست شود.

ست دوم 25 بر 22 آرژانتین

آرژانتینی ها که از برد در ست اول روحیه گرفته بودند با سرویس و دریافت های خوب از همان ابتدا فاصله امتیازی را افزایش دادند و 5 بر 2 جلو افتادند تا سرمربی صربستان درخواست وقت استراحت کند. آرژانتینی ها بعد از وقت استراحت اختلاف امتیازی را افزایش دادند و با برتری 8 بر 3 به استراحت فنی اول رفتند.

صربستانی ها با سرویس و اسپک های خوب در نتیجه 9 بازی را برابر کردند. اما آرژانتینی ها در ادامه با سرویس ها پرشی موجی دریافت صربستان را با مشکل مواجه کردند تا با برتری 16 بر 14 به استراحت فنی دوم بروند.

آرژانتینی ها با بازی خوب در این ست در دفاع، اسپک و سرویس عالی کار کردند و اجازه ندادند صرب های قدرتمند حرفی برای گفتن داشته باشند و با نتیجه 25 بر 22 پیروز این ست شدند تا تماشاگران به شدت ولاسکو را تشویق کنند.

ست سوم 25 بر 20 آرژانتین

صربستان که پس از باخت به ایران کاملا بی انگیزه شده در این ست هم بازی را ضعیف آغاز کرد و آرژانتین دو اختلاف امتیاز ایجاد کرد و با برتری 8 بر 6 به استراحت فنی اول رفت. شاگردان ولاسکو همین دو اختلاف امتیاز را در ادامه حفظ کردند و با برتری 16 بر 14 به استراحت فنی دوم رفتند.

صرب ها در این ست در اسپک بی دقت بودند و آرژانتینی ها با دریافت، دفاع و اسپک های قدرتی نتیجه را به نفع خودشان کردند و 25 بر 20 پیروز این ست و دیدار شدند.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی