پیروزی نیشیکوری و سرنا ویلیامز در تنیس المپیک 2016
در روز سوم برگزاری رقابت‌های تنیس المپیک 2016، کی‌ نیشیکوری و سرنا ویلیامز حریفانشان را شکست دادند.

در مهم‌ترین بازی‌های تنیس انفرادی مردان امروز (سه‌شنبه) کی نیشیکوری(Kei Nishikori) توانست حریف استرالیایی خود جان میلمان(John Millman) را شکست دهد. در مسابقات انفرادی زنان نیز سرنا ویلیامز(Serena Williams)، کورنه آلیزه(Alizé Cornet) از فرانسه را پشت‌سر گذاشت.

کی نیشیکوری توانست با نتیجه‌ دو بر صفر حریفش را شکست دهد. این بازی در دو ست با نتایج 7 – 6 و 6 – 4 به پایان رسید. در مهم‌ترین مسابقه زنان نیز سرنا ویلیامز با نتیجه‌ دو بر صفر کورنه آلیزه را از پیش‌رو برداشت. این بازی در دو ست با نتایج 7 – 6 و 6 – 2 انجام شد.

ویلیامز بعد از برد خود مقابل کورنه گفت: انگیزه خوبی برای برد داشتم زیرا قبلا مقابل او خوب عمل نکرده بودم. او می‌گوید که می داند چگونه مقابل من بازی کند. هر دفعه که با او بازی کردم در شرایط خوبی نبودم. بنابراین این بار می خواستم خوب عمل کنم.

در دیگر بازی‌های مهم مردان گائل مونفیس(Gaël Monfils) با نتیجه‌ دو بر صفر دوترا سیلوا(Rogério Dutra Silva) از برزیل را از پیش‌رو برداشت و مولر ژیل(Gilles Müller) از لوکزامبورگ با نتیجه‌ دو بر صفر جو ویلفرد سونگای فرانسوی(Jo-Wilfried Tsonga) را شکست داد.

در رقابت‌های مهم بامداد چهارشنبه رافائل نادال(Rafael Nadal) با آندرا سپی(Andreas Seppi) از ایتالیا و اندی ماری(Andy Murray) با موناکو(Juan Mónaco) جوان آرژانتینی روبرو می‌شوند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir