باشگاه استقلال بعد از بیانیه ای که روز چهارشنبه منتشر کرد با موضع گیری جدید امیر قلعه نویی؛ بیانیه دیگری به شرح زیر منتشر کرد:
 
با گذشت 24 ساعت از انتشار بیانیه باشگاه استقلال، گویا مشکل درک مفهومی از «درصد» همچنان باقیست و برخی آقایان اصرار دارند 7 نفر از 11 نفر هم می شود 80 درصد!! که اگر ترکیب اصلی یک تیم فوتبال را هم 10 نفر حساب کنیم با ارفاق یک نفر باز هم 7 نفر می شود 70 درصد! اینجاست که گفتیم آقایان همه مقولات را با 80 درصد ارزیابی می کنند!!
در ضمن نفرات مدنظر این آقایان چند درصد در فصل جاری بازی های استقلال به میدان رفته اند؟ حتما این بار هم 80 درصد؟!
به فرض که این 80 درصد از استقلال را ایشان به استقلال آورده اند، مگر در بین این بازیکنان نفراتی نبود که همین آقایان می خواستند نیم فصل گذشته از فهرست استقلال خارج کنند؟
چگونه است آدم هایی را که در این فصل چهره شده اند هم به پای افتخارات خود می نویسید در حالی که فصل گذشته به ندرت آنها را به میدان فرستادید؟
حافظه ما که یاری نمی کند اما اگر آقای موراتی هم صنعت نفت را رها کرده و وارد صنعت مرغداری شده و مذاکرات خود را با مورینیو در دفتر یک مرغ فروشی یا به گفته آقایان مرغداری انجام داده اند، به ما هم نشانی آن مرغداری را در حومه پاریس بدهید تا از قافله عقب نمانیم!
چگونه است که مذاکرات نهایی با یک بازیکن در دفتر یک مرغدار انجام می شود و آقایان در صحبت های رپرتاژگونه خود به آن افتخار می کنند؟ مگر باشگاه استقلال دفتر نداشته؟ یا نکند در آن دستگاه شنود کار گذاشتند یا مواردی بوده که نباید مطرح می شد؟ آیا جذب بازیکن در محل باشگاه استقلال جای نگرانی داشته که آقایان سربرگ و مهر دولتی باشگاه را هم به دفتر مرغ فروش یا مرغدار برده بودند؟ یا دلایل ابهام برانگیز دیگری دخیل است؟
توصیه، معرفی و حمایت از انتصاب یک مرغدار به سمت مدیر کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال هم نکته جالبی است که آقایان به آن معترفند؛ نکند این فرد متشخص و دارای اعتبار در صنعت مرغداری، طبق فاکتورهای آقایان شخصی فوتبالی بوده که سمت مدیر کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال به وی سپرده شده است؟
 
 
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
 
www.seemorgh.com/news
 
منبع:esteghlaltehranfc.com