حمله تند هواداران هری پاتر به جانی دپ
در حالی که خیلی‌ها از حضور جانی دپ در فیلم دوم «هیولاهای شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها ۲» هیجان‌زده شده‌اند، برخی از هواداران هری پاتر می‌خواهند این فیلم را تحریم کنند.

هواداران هری پاتر خواستار بایکوت هیولاهای شگفت انگیز به خاطر حضور جانی دپ شدند

هواداران هری پاتر به خاطر حضور جانی دپ در فیلم دوم «هیولاهای شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» قصد بایکوت این فیلم را دارند.

بازیگر ۵۴ ساله «دزدان دریایی کاراییب» در نخستین فیلم این مجموعه در قسمتی کوتاه نقش شخصیت گلرت گریندوالد را بازی کرد و وقتی برای نخستین بار خبر انتخاب او اعلام شده بود، هواداران در رسانه‌های اجتماعی به شدت اعتراض کرده بودند.

حالا که عنوان جانبی «جرایم گریندوالد»‌ به فیلم دوم داده شده و دپ قرار است نقشی بسیار پر رنگ‌تر در آن داشته باشد، خیلی‌ها خواستار بایکوت فیلم شده‌اند. یکی از هواداران در توییتر خطاب به جی‌کی رولینگ نوشت: چرا جانی دپ هنوز بخشی از این فیلم است؟ مسلما فیلم را به خاطر حضور او بایکوت خواهم کرد.

یک طرفدار دیگر گفت:
دلیل این که من یک دلار هم خرج دیدن «هیولاهای خارق‌العاده: جرایم گریندوالد» نمی‌کنم این است که جانی دپ در آن حضور دارد و به خودم قول داده بودم تمام فیلم‌های او را بایکوت خواهم کرد. درک نمی‌کنم چرا کسی باهوش مثل جی‌کی رولینگ قبول می‌کند او در فیلم بازی کند.

یک نفر دیگر هم گفت «هنوز خیلی برای تغییر جانی دپ دیر نیست»، اما بقیه سعی کردند با این نوع منطق هواداران مبارزه کنند و بعضی‌ها هم گفتند حضور دپ در فیلم برای دور کردن مردم از این فرنچایز کافی نخواهد بود.

یک هوادار نوشت که پس مردم قرار است مثل «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» که بایکوت نشد این فیلم را هم بایکوت کنند؟ و دیگری هم گفت مردم ممکن است از حضور جانی دپ در فیلم عصبانی باشند، اما چند نفر واقعا این فیلم را بایکوت خواهند کرد و به سینماها نخواهند رفت؟

دلیل اصلی خشم هواداران از جانی دپ رفتار او طی ۲ سال گذشته است. سال پیش شریک زندگی او امبر هرد که خود بازیگر معروف هالیوودی است از دادگاه درخواست قرار منع موقت کرد و به عنوان دلیل گفت جانی دپ او را کتک زده و به صورت شفاهی او را آزار داده است. دپ این ادعاها را انکار کرد. علاوه بر این، دپ در سال‌های اخیر فروش باکس‌آفیسی بسیار کمتری داشته و در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ در صدر لیست مجله فوربز از بازیگرانی که بیش از حد استحقاق‌شان پول می‌گیرند جای گرفت.

جی‌کی رولینگ سال گذشته از انتخاب دپ برای ایفای این نقش دفاع کرد و در پیش‌نمایش نخستین فیلم «هیولاهای شگفت‌انگیز» گفت بسیار از این انتخاب خوشحال است چون دپ «کارهای فوق‌العاده‌ای با این شخصیت انجام داده است.»

بیشتر بدانید : جانی دپ چگونه ثروت خود را به باد داد؟! + عکس

بیشتر بدانید : جانی دپ با چهره جدیدش طرفدارانش را غافلگیر کرد! + عکس

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com