بدلکاری فوق خطرناک باعث آسیب شدید تام کروز شد + عکس
جدیدترین تصاویر از بدلکاری فوق خطرناک و عجیب تام کروز در فیلم "ماموریت غیرممکن 6" با نام فرعی "سقوط" توسط کمپانی سازنده اثر منتشر شد.

آکروبات بازی تام کروز مشکل ساز شد

جالب اینجاست که تام کروز برای انجام همین عمل آکروباتیک مصدومیت بسیار شدیدی پیدا کرد و به همین دلیل پروژه نزدیک به یک ماه به تعویق افتاد. فیلم سینمایی "ماموریت غیر ممکن 6" با بازی "تام کروز" اکران بین المللی خود را از 18 جولای سال 2018 میلادی در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

تام کروز در ماموریت غیرممکن 6

تام کروز در ماموریت غیرممکن 6

"تام کروز" که این سالها روزهای خوبی را در گیشه هالیوود تجربه نکرده با بازی در نسخه ششم فیلم ماموریت غیرممکن به دنبال بازگشت موفقیت آمیز به سینما است. علاوه بر تام کروز بازیگر همیشگی مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن، ونسا کربی بازیگر سریال پرطرفدار تاج، برای بازی در فیلم ماموریت غیرممکن 6 جلوی دوربین رفته بود.

هنری کاویل، ربکا فرگوسن به همراه سیمون پگ و جرمی رنر از دیگر ستارگانی هستند که که در کنار "تام کروز" در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند. فیلمبرداری و تولید فیلم Mission Impossible 6 از تاریخ 10 آوریل 2017 در شهر پاریس آغاز شد و هم‌اکنون مراحل نهایی پس از تولید را پشت سر می‌گذارد.

  مک‌کوآیر نخستین کارگردانی است که کارگردانی بیش از یک قسمت از مجموعه فیلم‌های ماموریت غیر ممکن را بر عهده داشته است.

بیشتر بدانید : تام کروز 56 ساله غیرممکن را ممکن کرد! + عکس

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: mizanonline.ir