شکایت قانونی وکیل شاعر خارج نشین از خواننده ی شهرزاد!!
آقایی بنام سینا سرلك بدون اطلاع و اجازه من ،غزل برخیز كه غیر از تو تورا دادرسی نیست را كه آقای ابی هم خوانده است، اشتباه خوانده.

اعتراض اردلان سرفراز به سینا سرلک

یکی از ترانه های سریال شهرزاد با صدای سینا سرلک جنجال آفرین شد. اردلان سرفراز آهنگساز در یادداشتی سینا سرلک را به سرقت ادبی متهم کرده است.


اردلان سرفراز

اردلان سرفراز


متن یادداشت اردلان سرافراز بدین شرح است:

 

یاران؛

آقایی بنام سینا سرلك بدون اطلاع و اجازه من ،غزل برخیز كه غیر از تو تورا دادرسی نیست را كه هم در كتاب من (از ریشه تا همیشه) چاپ شده و آقای ابی هم بآ آهنگ آقای زلاند،بنام(محتاج) خوانده است، اشتباه خوانده و ویدیوی آنرا در فیس بوك پخش و نام شاعر را استاد هوشنگ ابتهاج ذكر كرده !

 

برای اطلاع إعلام میكنم !كه این سرقت ،از نظر اخلاق ،انسانی و قانونی، خلاف است و وكیل من در ایران ! در تعقیب قانونی ایشان است!

dfb_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy.jpg  اگر می خواهید بیشتر بدانید : بالاخره شاعر شعر جنجالی محسن چاووشی پیدا شد! +عکس

 

اردلان سرفراز زاده ۱۳۲۹ در شهر داراب، شاعر و ترانه سرای موج نوین و آهنگساز ایرانی است. عشق و غربت، و زندگی ایرانیان مهاجر بن مایه اصلی سروده‌های وی به شمار می‌رود


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : parsine.com