ولخرجی های میلیون دلاری کانیه وست: از توالت طلا تا لامبورگینی + عکس
شاید برای شما هم جذاب باشد که با گران‌ترین چیز‌هایی که کانیه وست رپر، ترانه‌سرا، تهیه کننده موسیقی و طراح مد آمریکایی هالیوودی خریده، آشنا شوید

گران‌ترین چیز‌هایی که «کانیه وست» تاکنون خریده است

کانیه وست رپر، ترانه‌سرا، تهیه کننده موسیقی و طراح مد آمریکایی ست. او یکی از تحسین شده‌ترین خواننده‌های رپ قرن بیست و یک است که با فروش بیش از ۳۲ میلیون آلبوم و ۱۰۰ میلیون دانلود دیجیتال، نام خود را به عنوان یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان تاریخ ثبت کرد. او با دریافت ۲۱ جایزه گرمی، یکی از هنرمندانی ست که بیشترین جایزه گرمی را دریافت کرده است. علاوه بر شهرتی که خود او به تنهایی دارد، ازدواج اش با کیم کارداشیان، نام این زوج هالیوودی را در فهرست مشهورترین و ثروتمندترین زوج‌های جهان قرار داد.

کانیه وست فردی ست که به خود و علاقمندی هایش توجه زیادی نشان می‌دهد. او هر آنچه بخواهد را، بدون توجه به قیمت‌های نجومی شان، تهیه می‌کند، می‌خواهد یک توالت طلا باشد یا ماشین لامبورگینی. شاید برای شما هم جذاب باشد که با گران‌ترین چیز‌هایی که این هنرمند هالیوودی خریده، آشنا شوید.

ساعت مچی

کانیه وست در میان هنرمندان به این که خودش را دوست دارد و بسیار به خودش اهمیت می‌دهد، معروف است. اگر به کلکسیون ساعت‌های او نگاهی بیاندازید، این موضوع را خواهید فهمید.

ساعت مچی گران قیمت کانیه وست
ساعت مچی گران قیمت کانیه وست


یکی از گران‌ترین چیز‌هایی که او برای خودش خریده، ساعت مچی است. او ساعتی دارد که علاوه بر سنگ‌های قیمتی، از الماس ۸ قیراطی قهوه ای، زرد و مشکی ساخته شده است. کانیه برای خرید این ساعت ۱۸۰۰۰۰ دلار هزینه کرد. اگر به صفحه ساعت نگاهی بیاندازید، تصویر کانیه را که با الماس‌های رنگی طراحی شده، خواهید دید.

لامبورگینی آونتادور

مسلما اگر همسر یکی از ثروتمندین افراد جهان باشی، حتما در روز تولدت با هدیه‌ای گرانقیمت سورپرایز خواهی شد. کانیه برای تولدش یک لامبورگینی آونتادور از همسر میلیاردرش، کیم کارداشیان، هدیه گرفت. قیمت پایه این ماشین ۴۰۰۰۰۰ دلار است، اما با آپشن‌هایی که به آن اضافه شد، قیمت اش تا ۷۵۰۰۰۰ دلار افزایش یافت.

لامبورگینی آونتادور هدیه تولد کانیه وست
لامبورگینی آونتادور هدیه تولد کانیه وست


این ماشین مشکی، یکی از گران‌ترین ماشین‌های اسپورتی ست که در پارکینگ کانیه پارک شده است. البته گویا قیمت این ماشین برای کانیه خیلی هم اهمیتی ندارد، زیرا یک بار بر اثر برخورد با درب الکترونیکی پر از خراش شد و یک بار دیگر هم در یک تصادف توسط دستیارش مچاله شد.

توالت طلا

وقتی آنقدر سرمایه داشته باشی که بتوانی قاب‌های خانه و حتی قاشق و چنگال‌ها را هم از طلا کنی، خب چرا توالت فرنگی ات از طلا نباشد؟ کانیه وسط هر روز صبح که بیدار می‌شود، مانند شاهزاده‌ها روی توالت فرنگی که کل آن از طلا ساخته شده و متعلق به شرکت لویی ویتون می‌باشد، می‌نشیند.

توالت طلا خانه کانیه وست
توالت طلا خانه کانیه وست

البته این تنها توالت طلای خانه او نیست. او در قصرش ۴ عدد توالت فرنگی طلا دارد که قیمت شان به ۷۵۰۰۰۰ دلار می‌رسد. طبق تحقیقات گران‌ترین توالت طلایی که تاکنون در جهان فروخته شده، ۴ میلیون دلار بود که حتی به پای توالت کانیه هم نمی‌رسد.

تختخواب سلطنتی

تا به حال به خواب در تختخوابی سلطنتی فکر کرده اید؟ کانیه وست برای قصری که در آن زندگی می‌کند، ۶ تختخواب دارد که هر کدام را به قیمت ۱۷۵۰۰۰ ملیون دلار خریده است.

تختخواب سلطنتی کانیه وست
تختخواب سلطنتی کانیه وست


به بیان دیگر، او تنها برای تخت‌های خانه اش بیش از ۱ میلیون دلار هزینه کرده است. طبق گزارشات، ساخت هر کدام از این تخت‌ها ۷۰۰ ساعت زمان برده است؛ بنابراین او نه تنها صبح اش را با نشستن روی توالت فرنگی طلا آغاز می‌کند، بلکه شب اش هم با تختخوابی از طلا آغاز می‌شود. البته او تنها ستاره‌ای نیست که در تختی از طلا می‌خوابد، ستاره‌های دیگری، چون التون جان، اپرا وینفری و مدونا نیز در خانه هایشان تختی از طلا دارند.

ماشین پرومبران

طبیعی ست که خطرات زیادی ثروتمندترین افراد جهان را تهدید کند، از این رو آن‌ها باید بیش از دیگران به امنیت خود اهمیت دهند. این موضوع در مورد خانواده کانیه وست نیز صادق است. از این رو او تصمیم گرفت که سرمایه زیادی را صرف خرید خودرویی ایمن برای خانواده اش کند.

ماشین پرومبران کانیه وست و کیم کارداشیان
ماشین پرومبران کانیه وست و کیم کارداشیان


کانیه وست و کیم کارداشیان، این زوج مشهور و جنجالی هالیوود، برای دخترشان نورث وست بهترین خودروی شاسی بلند ضد گلوله و زرهی پرومبران را خریداری کردند. این خودرو که محصول کمپانی خودروسازی لتونیایی دارتز موتورز است، در مقابل تیراندازی، بمب و حتی بدتر از آن مقاوم می‌باشد. چند سال قبل گمپانی دارتز موتورز با رونمایی از مدل فعلی پرومبران که روکش صندلی هایش از چرم قسمتی از بدن نهنگ است به اندازه خود کانیه وست شهرت کسب کرد.

بوگاتی ویرون

کانیه وست در سال ۲۰۱۴، خودرو بوگاتی ویرون خود را به قیمت ۲.۴ میلیون دلار خرید. این خودرو در حال حاضر جزو کمیاب‌ترین خودرو‌های جهان است، از این رو احتمالا از نظر خودش ارزش پولی که برایش داده را داشته است.

بوگاتی ویرون در کلکسیون ماشین‌های کانیه وست
بوگاتی ویرون در کلکسیون ماشین‌های کانیه وست


این خودرو با سرعت ۴۱۸ کیلومتر در ساعت بعد از خودروی هنسی ونوم جی تی سریع‌ترین خودروی جهان به شمار می‌رود. اگر چه کانیه خیلی از این خودرو استفاده نمی‌کند، اما از این که آن را به کلکسیون ماشین‌های خود اضافه کرده، لذت می‌برد.

حلقه کیم کارداشیان

یکی دیگر از چیز‌هایی که کانیه وست هزینه زیادی برای آن پرداخته، حلقه‌ای ست که برای همسرش کیم کارداشیان خرید. او برای این حلقه ۴ میلیون دلار هزینه کرد. الماس‌های این انگشتر متعلق به برند Lorraine Schwartz می‌باشد. در واقع این حلقه مدل جدیدی حلقه‌ای بود که کانیه با آن از کیم خواستگاری کرد.

حلقه کیم کارداشیان
حلقه کیم کارداشیان


البته این حلقه خیلی برای آن‌ها خوش شانسی نیاورد، زیرا در سال ۲۰۱۷، با جواهرات دیگر کیم که به ارزش ۱۰ میلیون دلار بود، در هتلی در پاریس دزدیده شد.

جزیره شخصی

آیا می‌دانید گران‌ترین هدیه‌ای که یک کودک از پدرش دریافت کرده، چه بوده است؟ کانیه وست به مناسبت تولد ۲ سالگی نورث وست، جزیره‌ای شخصی واقع در کارائیب برای فرزندش خرید.

خرید جزیره شخصی کانیه وست برای فرزندش
خرید جزیره شخصی کانیه وست برای فرزندش


او برای این بهشت کوچک ۱۲ میلیون دلار هزینه کرد. احتمالا نورث وست زمانی که ۱۸ ساله بشود، آخر هفته‌های خود را در جزیره خصوصی اش به سر می‌برد.

قصر هیدن هیلز

کانیه وست قصر هدین هیلز را در سال ۲۰۱۴ خریداری و پس از آن، ۴ سال را صرف بازسازی آن کرد تا همان خانه‌ای شود که سال‌ها آرزویش را داشت.

قصر هیدن هیلز کانیه وست
قصر هیدن هیلز کانیه وست


البته او حتی پس از ۴ سال هم از نتیجه بازسازی خانه اش راضی نبود، از این رو ۲۰ میلیون دلار دیگر را نیز برای تغییر دکوراسیون آن خانه خرج کرد. این خانه شامل ۲ استودیو ضبط صدا، ۲ استخر و ... می‌باشد. اما واقعا اینهمه هزینه ارزشش را داشت؟!

جت شخصی بوئینگ ۷۴۷

ستاره‌های مشهور جهان، معمولا برای خود یک جت شخصی دارند که کانیه وست نیز از آن مستثنی نیست. البته بوئینگ ۷۴۷ معنی جت شخصی را تغییر داده است.

جت شخصی بوئینگ 747 هدیه شرکت آدیداس به کانیه
جت شخصی بوئینگ 747، هدیه شرکت آدیداس به کانیه


این جت بیش از ۶۰۰ صندلی دارد که در واقع آن را تبدیل به بزرگ‌ترین جت خصوصی جهان کرده است. این جت هدیه شرکت آدیداس به کانیه بود که شامل چندین اتاق خواب، اتاق پذیرایی و یک اتاق کار برای کانیه است.

 

بیشتر بدانید : سلبریتی های بداخلاقی که کسی دوست ندارد با آنها کار کند! +عکس

بیشتر بدانید : نکات جالبی از زندگی خصوصی کیم کارداشیان و همسرش!

بیشتر بدانید : گران قیمت ترین ها



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: زندگی ایده آل