مشهورترین مادران در عرصه مد !!
چه کسی می‌گوید یک تحصیل کرده‌ی رشته‌ی حقوق در دانشگاه هاروارد و مادر دو کودک نمی‌تواند شیک و طرفدار مد باشد؟
 
 
 
چه کسی می‌گوید که شیک بودن و مطابق روز عمل کردن باید در مرحله دوم اهمیت بعد از بزرگ کردن بچه‌ها و شغل قرار بگیرد؟
 
این مادران پرکار مشاغل خاصی دارند، که همه توجه‌ها را به خود جلب می‌کند و موج‌های مد را به هر سو که بخواهند می‌برند.
 
 
 

 

 آرین لادر زینترهُفر   Aerin Lauder Zinterhofer
 

آرین لادر نوه‌ی سلطان صنعت آرایش یعنی Esteé Lauder است. او به نظر می‌رسد که نگاه کلاسیکش را به مد و شیوه‌ی زندگی از مادربزرگ معروفش به ارث برده باشد، همان‌طور که یک ملک تفریحی را نیز در هامپتونز Hamptons از او به ارث برده است.

او به لباس‌های کلاسیک و زنانه، و لباس‌هایی با مارک Cloé، و مارک Tracy Feith و همین طور مارک Michael Kors که برای دوستش است؛ علاقه دارد. او دو قفسه پر از کفش دارد (یکی پر از کفش‌های تخت و بی‌پاشه، و یکی پر از کفش‌های پاشنه‌دار 4 اینچی ).
 

آرین معاون ارشد و مدیر خلاق شرکت آرایشی لادر، همسری مهربان و مادری پرکار برای دو پسرش است. او می‌گوید مهمترین تکه‌ی جواهرش روبان جشن عروسی‌اش است
 
 
 
 
 
 
دیان ون فارستن برگ   Diane von Furstenberg
 

زمانی که به دیان ون فارستن برگ Diane von Furstenberg فکر می‌کنید به یاد چه چیزی می‌افتید؟

به احتمال زیاد لباس ساده و کلاسیک او به یادتان می‌آید. لباسی که در 1972 برای اولین بار به نمایش گذاشته شد و همین باعث شهرتش به عنوان طراح لباس شد.

40 سال بعد، هنوز این مادر مسن 63 ساله که دو بچه و سه نوه دارد، برای زنان لباس‌های کلاسیک طراحی می‌کند. به علاوه او در جامعه طراحان مد یک فرد فعال است، که رئیس انجمن طراحان مد آمریکا (همچنین برنده موفق بخش سبک زندگی) و مالک و اداره کننده‌ی استودیو DVF است. این استودیو مکانی را برای هنرمندان جوان ایجاد کرده است تا کارهایشان را در آن جا به نمایش بگذارند.   
 
 
 
 
 
 
ورا ونگ  Vera Wang
 

لباس‌های عروسی مجلل - که تازه عروسان از آنها زیاد استقبال می‌کنند-  ورا ونگ را به  طراحی مشهور مبدل کرده‌ است. اما او کارش را در مجله وگ Vogueبه عنوان سر ویراستار بخش مد آغاز کرد.

اکنون این چهره مد 60 ساله و مادر دو دختر، امپراتوری طراحی‌اش را در جواهرات ، کفش ، عطر ، زیورآلات، عینک، ظروف چینی و کریستالی هم گسترش داده است.  
 
 
ونگ که زمانی با علاقه به اسکیت‌بازی می‌پرداخت، با معروف شدن لباس‌‌هایی که او برای برندگان مدال اسکیت طراحی کرد به عنوان شخص برتر اسکیت آمریکا معرفی شد. لباس ایوان لیساسک  Evan Lysacek برنده مدال طلای المپیک 2010 هم از طراحی‌های اوست.  
 
 
 
 

میشل اوباما    Michelle Obama
 

چه کسی می‌گوید یک تحصیل کرده‌ی رشته‌ی حقوق در دانشگاه هاروارد و مادر دو کودک نمی‌تواند شیک و طرفدار مد باشد؟
 
در 46 سالگی، میشل اوباما درباره ویژگی یکی از دارایی‌هایش شرمنده نیست. این ویژگی بازوهای خوش‌فرم او هستند.

 دو بار اسم میشل در فهرست مجله ونیتی فیر  Vanity Fair به عنوان ده شخص خوش‌پوش جهان قرار گرفته است. او تیپ کلاسیک خودش را به مجموعه‌ی بانوهای اول زیبا اضافه کرد و چند بار به ژاکلین کندی تشبیه شد. 
 
 
 
 
 
کیت موس  Kate Moss
 


با وجود اینکه به عنوان یک سوپر مدل قد کوتاهی دارد (165 سانتی‌متر) ولی کیت ماس چهره ای است که هزاران مد و سبک پوشش را به راه انداخت.  اسم یک طراح را بیاورید. احتمال زیادی دارد که او برای آنها کار کرده باشد.

با وجود سابقه نه چندان خوب او که البته در حال ترک آن است؛ او مدت زیادی به عنوان سوپر مدل کار می‌کرد و  او گرایش به سمت مد را فقط با پوشیدن آن مد تعیین می‌کند. (مثلا مد چکمه‌های Ugg، پارچه‌های کتانی برش‌دار و شلوارهای تنگ را او مد کرد. ) 

شما می‌توانید بازیگری ، خوانندگی و طراحی مد را به رزومه این مادر پرکار اضافه کنید.
 
 
 
 

ویکتوریا بکام  Victoria Beckham


او در گروه بسیار محبوب دختران انگلیسی دهه 1990 یعنی اسپایس گرلز  Spice Girls عضو بود. سپس او با فوتبالیست مشهور دیوید بکام ازدواج کرد صاحب سه پسر شد.

اکنون او نماد مد و موسس سبک جدیدی در زمینه لباس، لباس های کتان و آرایش چشم و عینک آفتابی است.
  
این مادر پرکار که در سریال‌های تلویزیون خودش ستاره شد، داور مهمان در Project Runway (یک شوی لباس) و American Idol بود  و کتاب زندگی نامه خودش و راهنمایی درباره مد تالیف کرد.
 
 
 
 
 
گوئن استفانی  Gwen Stefani


استفانی خوانندگی را در سن 17 سالگی با گروه موسیقی No Doubt شروع کرد. و جز وقفه‌ی  کوتاهی تا کنون با اعضای گروه با یکدیگر کار کرده‌اند. میلیون‌ها نوار از او به فروش رفته است و این نوارها شهرتی در سراسر جهان برای او ساخته‌اند. در طول این مدت او ازدواج کرد، زندگی خانوادگی را شروع کرد و صاحب دو پسر شد ولی هیچ گاه از موسیقی دور نشد.
 

او همان‌طور که  به عنوان سرپرست خوانندگان در این گروه فعالیت می‌کند، به صورت انفرادی هم به موسیقی می‌پردازد.

بیشترین شهرت او برای لباس‌های خاص و عجیبی است که بر روی صحنه می‌پوشد (بسیاری از این لباس‌ها طراحی خود اوست.)، به علاوه استفانی دو شرکت تولید لباس و وسائل زینتی به نام‌های L.A.M.B  و Harajuki Lovers دارد.
 
 
 
 
 
ریس ویدراسپون  Reese Witherspoon


ریس ویدراسپون- برنده جایزه اسکار (برای فیلم Walk the Line ) است، او مادر دو کودک و نماد سبک کلاسیک و زیبایی آمریکایی است.

علاوه بر کار وقت گیر بازیگری، او زمان و هزینه‌اش را برای کارهای عام‌المنفعه صرف می‌کند. به همین‌خاطر ریاست افتخاری صندوق آون Avon را به عهده دارد.

او همچنین به ایجاد موسسه جهانی پایان خشونت علیه زنان کمک کرد، همین‌طور او درآمدهای Legally Blonde 2 Barbie را به صندوق حمایت از کودکان هدیه کرد.
 
 
 
 
 
نیکول ریچی  Nicole Richie


او و دوستش Paris Hilton  به خاطر بازی در برنامه The Simple Life، برنامه‌های تلویزیونی زنده، مشهور شدند. در این برنامه این دو در نقش دو زن ثروتمند در کشور به عنوان مسافران عادی سفر می‌کنند.

نیکول ریچی که بازیگری می‌کند و گاه‌گاهی هم می‌خواند، در زمینه مد نیز جریان ساز است. چون به صورت منظم در مجلات مد و سبک زندگی حضور دارد.

او و همسر موسیقی‌دانش جوئل مادن Joel Madden یک پسر و یک دختر دارند. سلیقه و علاقمندی به سبک و مد مطابق خواست خودش را با تولید لباس و زیورآلات و همین‌طور تولید لباس‌های حاملگی عمومی می‌کند.