این 10 آیكون مد دنیای مدرن را بررسی نمایید و هنگامی كه مشغول بررسی آنها هستید نكاتی را هم یادداشت نمایید.



شاید به آن اندازه كه زنان مبتلا به درد خرید كردن هستند مردان دچار این اختلال نباشند اما این بدان معنا نیست كه  آنها هیچ ردپایی در این مسیر ندارند.
 مثال مناسب و گواه صادق این ادعا این 10 مرد مشهوری هستند كه بخاطر درك زیركانه شان از نحوه پوشیدن لباس مشهور شده اند . این 10 آیكون مد دنیای مدرن را بررسی نمایید و هنگامی كه مشغول بررسی آنها هستید نكاتی را هم یادداشت نمایید . بعدها به خاطر این پیشنهاد از ما تشكر خواهید كرد .  




جرج كلونی George Clooney 



   جدای از اینكه هیچ وقت ازدواج نكرد، مسائل دیگری باعث گردیدكه مورد تحسین همگان قرار گیرد! این ستاره بزرگ صحنه نمایش و مدل كلاسیك و متناسب و خوش تركیب، لباس پوشیدنش دختران هر نسلی را به خود جذب می كند . با پوشیدن یك پیراهن مردانه  در زیر یك كت و شلوار ساده با برشی مدرن ظاهر او را از آن خود كنید . در واقع او یک مدل کلاسیک است.




دیوید بكهام  David Beckham


 از زمانی كه این ستاره فوتبال به آمریكا آمد بطور یكریز و مدام خود را در لیست خوش پوش ترین افراد قرار داده است . در سال 2007 آگهی شركت تولید كننده لباس Empario Armani را از آن خود كرد و هم چنین عكسش بر روی مجلات مختص مردان چون Details و مجلات مدی چون W قرار گرفت. او بیشتر از آنکه یک فوتبالیست باشد، یک مدل برجسته است.




جانی دپ  Johnny Depp


  به غیر از جانی دپ چند نفر دیگر را می شناسید كه واقعاً خوش قیافه به نظربیایند . این بازیگر بسیار مستعد به خاطر شخصیت مرموز و ژست خونسردش چهره شده است زیرا استایل شخصی وی متعلق بهhipster-meet grunge  می باشد.  
  با پوشیدن چند دست لباس درجه یك به مانند او تیپ بزنید و فراموش نكنید كه برای تكمیل این تیپ از یك عینك آفتابی گیرا و جذاب هم استفاده نمایید .او در هنگام انتخاب لباس فقط به خودش فکر می کند. 




 كانی وست  Kanye West


 كانی به یك استایل و سبک مبدل شده است . شاید به همین دلیل است كه او را در ردیف جلویی شوهای مد طراحانی چون Burberry  بربری و  Christopher Kane كریستوفر كین می بینید و اغلب اوقات بر روی استیج در حال نمایش می باشد .




جاستین تیمبر لیك  Justin Timberlake



این بازیگر / خواننده از روزهای آغازین كارش به عنوان یك بازیگر نوجوان و عضو گروه كم آوازه پسران با نام NSYNC  تا رسیدن به موقعیت حال حاضرش راهی طولانی را پیموده است . اگر چه او در زمینه مد اشتباهات فاحشی انجام داد. او و Britney Spears بریتنی اسپیرز قبلاً برای AMA لباسهای جین شبیه هم می پوشیدند . حالا او به بركت استایل خونسرد ، بی دردسر و همیشه آراسته خود بعنوان یكی از مد روزترین مردان شناخته می شود . 




راین گاسلینگ  Ryan Gosling


 اگر چه كاهی اوقات با پوشیدن لباسهایی به رنگ ذغالی ، مشكی یا آبی تیره تیپی كاملا ساده می زند اما این ستاره  از اینكه در زمینه مد ریسكهایی بكند ، دیدن او بر روی فرش قرمز با تیپ سر تاسر مخمل یا ست بورگوندی امر غیر معمولی نیست . 




براد پیت  Brad Pitt


  شاید شغل و خانواده براد پیت خیلی بزرگ باشد اما استایل شخصی اش اساساً ریلكس وساده است . چه در تیپ روزانه و چه به هنگام نمایش بر روی فرش قرمز اغلب از رنگهای تیره مثل مشكی ، ذغالی و یا بژ استفاده می كند . با زدن تیپ های غیر رسمی اما تمیز قیافه تان را شبیه او نمایید .




دوئان وید  Dwyane Wade


  وی فقط یك ستاره صحنه نیست ، با آمدن به دنیای مد هم مهارتهایی كسب كرده است . عضو ثابت و مشتری پر و پا قرص ردیف جلویی در راهروی طراحان نشان دهنده آن است كه این ستاره لیگ NBA  می داند چگونه تیپ بزند و آن تیپ را از آن خود نماید . اگر چه اغلب اوقات او تیپی شهری ، مدرن و آراسته دارد اما خیلی عجیب نیست كه گاهی ریسكهایی هم بكند و همان طور كه در عكس پیداست كفشی به رنگ صورتی جیغ یپوشد . 




تام فورد  Tom Ford