. در صورت تردید به هنگام انتخاب لباس مناسب هوای سرد ، اجازه دهید كه lمردان هالیوودی دنیای مد الهام بخش شما باشند .




  برای غالب مردان علی الخصوص آن دسته از مردان كه از درك مد برخوردار نیستند امكان دارد انتخاب لباس از بین هزارن گزینه موجود كمی چالش بر انگیز باشد . در صورت تردید به هنگام انتخاب لباس مناسب در هوای سرد ، اجازه دهید كه مردان هالیوود و دنیای مد الهام بخش شما باشند . این افراد قلق تركیب تیپهای محتاطانه و بی باكانه را بلد هستند . نتیجه این كار لباسهای شیك و خودمانی است كه هر فردی در هر جایی آنها را می پوشد و خود را به عنوان علامه دهر دنیای مد می پندارد .  



شال گردنهای چند لایه



  Johnny Depp جانی دپ علاوه بر تواناییهای خوب بازیگری اش یك نماد تصویری دنیای مد هم می باشد . در این جا او با استفاده از لباسهای چند لایه تیپ متنوعی زده است . برای تقلید از این تیپ چند شال كوتاه از یك خانواده رنگی كه بافتشان شبیه هم است خریداری کنید و برای تكمیل تیپ خود از یك كلاه یا جلیقه استفاده نمایید .



لباسهای تك رنگ



  غیر رسمی بودن لباسهای تك رنگی كه Brad Pitt براد پیت برای این تیپ خود مورد استفاده قرار داده است بسیار مهم است . برای زدن تیپی شبیه تیپ او دو تی شرت از یك خانواده رنگ - رنگ زیر پیراهن ها می تواند از خانواده رنگ آبی ، سبز ،قرمز یا ذغالی / سیاه باشد – پوشیده و بر رویش یك ژاكت كلاه دار یا زیپ دار بپوشید . حالتی شانه نكرده و نامرتب به موهایتان بدهید تا به مانند او آسوده خاطر و بی غم به نظر آیید . 



پوشش دانشگاهی



 Mark Ruffalo  مارك روفالو با پوشیدن این لباس حال و هوای لذت بردن از آخر هفته های تعطیل دانشگاه و مدرسه را در هوا منتشر می كند . او با پوشیدن لباسهای غیر رسمی چون شلوار جین و چكمه های یغور ، پیراهن جین یقه دكمه ای و كت قالب تن حالت غیر رسمی بودن همه چیز را حفظ می كند . با انتخاب هر یك از این لباسهایی كه روفالو استفاده كرده است به مانند او شیك و مد روز به نظر آیید . 



پلوور



  برای یك آخر هفته شلوغ مملو از ماموریت های كاری ، یك مهمانی و دور هم جمع شدن ساده انتخاب و پوشیدن یك پلوور پشمی شبیه پلوور  Ryan Gosling ریان گاسلینگ ایده مناسب و بی دردسری می باشد . در زیر این پلوور یك تی شرت به رنگ دلخواهتان پوشیده و رویش از یك پلوور با رنگ متضاد استفاده نمایید . برای اینكه تیپ تان مدرن تر به نظر آید به مانند گاسلینگ یك گردنبند انداخته و با اینكه از كلاه ، ساعت و یا عینك آفتابی بهره بجویید . 




ست شلوار جین و كت



  با این پلوور كلاسیك و كت كاملا ً قالب تن تیپ Keanu Reeves كینو ریوس کاملا غیر رسمی و خودمانی است . با پوشیدن این لباسها و یك شلوار جین تیپی شبیه او بزنید . از آن جایی كه پوشیدن كت و شلوار حالتی رسمی به تیپ می دهد به هنگام پوشیدن این لباسها می توانید مثل ریوس حالتی شانه نكرده و پریشان به موهایتان ببخشید . البته فراموش نکنید انتخاب یک کت مخمل برای این فصل شما را کاملا متفاوت خواهد کرد.




تی شرت و سوی شرت كلاه دار



  مردانی كه دوست دارند همه چیز را غیر رسمی و بی تكلف حفظ كنند این نوع لباسی را كه Corey Boham كوری بوهام – دوچرخه سوار استرالیایی دارنده مدال طلای BMX – پوشیده است انتخاب می كنند . از یك شلوار جین با یك تی شرت چاپی استفاده كرده و كفشهای راحتی به پا كنید . برای كامل تر كردن این لباس ، رنگهای پیراهنتان را با سوی شرت كلاه دار زیپی و كتانی هایتان ست كنید . 




سوی شرت پشمی



  Jake Gyllenhaal جك گایلن هال بازیگر با پوشیدن لباس طوسی نوك مدادی خنكش ظاهری آرام و آسوده خاطر دارد. یقه كوچك ایستاده سوی شرتش درست به مانند كاری كه رنگ تیره شلوار جین اش می كند ، اندكی تیپ و قیافه اش را بهتر می كند . با اضافه نمودن لوازم جانبی مثل ساعت مچی یغور ،كلاه بافتنی یا كمربند این تیپ را كامل نمایید . 




كت چرمی



  همان طور كه توسط Kanye West كانیه وست خواننده نشان داده می شود لباس چرم لباسی است كه متعلق به زمان خاصی نیست و در مناسبت ها و مكانهای مختلف و به انواع راهها می تواند مورد استفاده قرار گیرد . او از یك كت چرمی كوتاه تزیین شده استفاده كرده است . برای داشتن حال و هوای شبیه حال و هوای وست یك كت چرمی گشادتر به رنگ مشكی كلاسیك و یا جیر را امتحان كنید . 




پارچه پشمی غیر رسمی



  خواننده و بازیگر معروف Justin Timberlake جاستین تیمبر لیك با پوشیدن این لباس ثابت می كند كه تنها كابوی ها و چوب بر ها لباس پشمی نمی پوشند و این لباس یك لباس گرم مناسب فصل پاییزه / زمستان ا ست كه به همان اندازه كه خودمانی و غیر رسمی است شیك هم می یاشد . از یك پیراهن پشمی به رنگهای آبی ، قرمز یا زرد استفاده كرده و آن را با شلوار جین یا پارچه ای ست نمایید . 




لباسهای دوبل



  وقتی كه هواد سردتر می گردد این نوع لباسها بدن شما را گرم نگه می دارد . Alex Pettyfer الكس پتی فر بازیگر یك پیراهن را با یك ژاكت كلاه دار تركیب می كند و سپس بر روی این ژاكت كلاه دار یك كت دیگر می پوشد . این گونه تیپ نه تنها بدن شما را گرم نگه می دارد بلكه كت رویی ژاكت كلاه دار غیر رسمی را می پوشاند . 




کت پشمی و جلیقه



  نفر الهام بخش بعدی Ashton Kutcher  اشتون كوپر بازیگر می باشد . همان طور كه در عكس میبینید او بر روی یك پیراهن جین آبی رنگ یك جلیقه كه مدلش از لباس افراد بومی آمریكا گرفته شده است می پوشد و برای تكمیل كردن تیپش از یك کت بافتنی قهوه ای استفاده كرده است . برای تقلید از او و زدن تیپی شبیه او بر روی یك پیراهن یقه دكمه ای یك جلیقه نقش دار بپوشید و سپس رنگ کت تان را با رنگمایه های جلیقه اتان ست نمایید .