حسین توکلی گفت: این آزمون صبح و بعدازظهر فردا اول مرداد ماه با رقابت بیش از 440 هزار داوطلب در سراسر کشور آغاز می شود.

  معاون سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با مهر افزود: در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1388 تعداد 441 هزار و 523 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 188 هزار و 582 نفر زن و 252 هزار و 941 نفر مرد هستند.

وی اظهار داشت: این آزمون در 69 کد رشته امتحانی و مراکز استانها به جز (استان مازندران که در شهرستانهای بابلسر و بابل برگزار می شود) برگزار می شود.

معاون سازمان سنجش گفت: 18 کد رشته امتحانی این آزمون با تعداد 236 هزار و 677 داوطلب صبح اول مرداد ماه و آزمون 51 کد رشته امتحانی دیگر با تعداد 204 هزار و 836 داوطلب در عصر پنجشنبه اول مرداد برگزار می شود.

توكلی درباره نحوه شرکت در آزمون گفت: دربهای آزمون صبح از ساعت 7 و بعدازظهر از ساعت 14:30 بسته می شود لذا داوطلبان باید یک ساعت قبل در حوزه های آزمون حاضر باشند.

وی افزود: برای شرکت در آزمون داوطلبان باید از به همراه داشتن کیف دستی ، کتاب ، جزوه ، پیجر و تلفن همراه خودداری کنند در غیر این صورت با فرد متخلف برابر قانون رفتار می شود.

معاون سازمان سنجش آموزش کشور درباره به همراه داشتن ماشین حساب در این آزمون گفت: آوردن ماشین حساب تنها در صورت داشتن مارکهایی که توسط سازمان سنجش اعلام می شود، مجاز است.

 
  گردآوری:گروه خبرسیمرغ
www.seemorgh.com/news