داوطلبان باید بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش كشور كه روز دوشنبه در پیك سنجش چاپ می‌شود، برای دریافت كارت ورود به جلسه مشخصات خود را واردسایت كنند...
 
به گزارش ایلنا، معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش كشور با تاكید بر اینكه تغییری در برنامه‌های سازمان سنجش برای آزمون كارشناسی سراسری امسال ایجاد نشده است، گفت: طبق برنامه داوطلبان می‌توانند از تاریخ پنج تیرماه تا 9 تیرماه، كارت ورود به جلسه خود را بر روی سایت سازمان سنجش مطالعه كنند و پرینت آن را بگیرند.
حسین توكلی گفت: داوطلبان باید بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش كشور كه روز دوشنبه در پیك سنجش چاپ می‌شود، برای دریافت كارت ورود به جلسه مشخصات خود را وارد سایت كنند.
وی افزود: بدیهی است برخی از داوطلبان كه در دو یا سه گروه آزمایشی شركت می‌كنند باید كارت ورود به جلسه تمام گروه‌های آزمایشی را پرینت بگیرند و به آدرس حوز‌ه‌های امتحانی كه در زیر هر كارت درج شده دقت كنند.
وی همچنین افزود: در سایت علاوه بر كارت ورود به جلسه دفترچه راهنمای آزمون است كه در آن نحوه برگزاری آزمون و چگونگی برخورد با تخلفات درج شده‌است و به داوطلبان تاكید می‌شود آن را قبل از آزمون با دقت بخوانند.
 
 گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: ilna.ir