عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نسبت به عدم اجرای قانون حذف کنکور توسط وزارتخانه های علوم و بهداشت معترض هستند و دلایل نمایندگان این وزارتخانه ها در این خصوص قانع کننده نبوده است...

 
 امیر طاهرخانی با اشاره به جلسه روز گذشته کمیسیون آموزش مجلس در خصوص اجرای قانون حذف کنکور افزود: در جلسه روز گذشته کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی که قرار بود با حضور وزرای علوم و آموزش و پرورش برگزار شود هیچ یک از وزرا حضور نداشتند و تنها نمایندگان آنها در جلسه شرکت کرده بودند.

وی اظهار داشت: این موضوع به هیچ عنوان برای نمایندگان قابل قبول نبود ضمن اینکه توضیحاتی که از سوی نمایندگان وزرا درباره عدم اجرای قانون پذیرش دانشجو ارائه شد قانع کننده نبود و عدم اجرای قانون مورد اعتراض نمایندگان قرار گرفت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وزارت علوم در این جلسه عدم هماهنگی وزارت آموزش و پرورش را مطرح می کرد اما از طرفی آموزش و پرورش نیز اعلام می کرد که آمادگی همکاری را دارد در نتیجه تصمیم گیری خاصی صورت نگرفت.

وی اظهار داشت: تنها چیزی که مشخص است این است که آموزش و پرورش نتوانسته نمرات دروس را برای کنکور امسال به سازمان سنجش ارائه کند.

طاهرخانی اضافه کرد: با توجه به اینکه این جلسه بدون حضور وزرا برگزار شد و تصمیم گیری خاصی در آن صورت نگرفت باید جلسه دیگری با حضور وزرا برگزار شود.
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:khabaronline.ir