نائب دبير شوراي صنفي خوابگاه‌هاي دانشگاه تهران از انتقاد دانشجويان نسبت به سامانه ثبت‌نام اينرنتي خوابگاه‌هاي اين دانشگاه خبر داد....
 
 
 محمود نقدی‌پور نائب دبیر شورای صنفی خوابگاه‌های دانشگاه تهران در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به آغاز ثبت‌نام اینترنتی خوابگاه‌های دانشگاه تهران از چند روز پیش گفت: علی‌رغم وعده‌های داده شده به دانشجویان از ماه‌ها پیش و همچنین پیگیری‌های مستمر مدیریت خوابگاه‌ها نسبت به الكترونیكی شدن ثبت‌نام اتاق‌ها اما برخلاف انتظاراتی كه از این سامانه می‌رفت، متاسفانه شاهد آنیم كه این سامانه قادر به پاسخگویی به كاربران خوابگاهی نیست.

وی با بیان اینكه این سامانه باید در راستای خدمت رسانی بیشتر به دانشجویان عمل كرده و باعث راحتی آنان نشود، ادامه داد: سامانه فوق از شرایط خوبی برخوردار نیست و به درستی نمی‌تواند به دانشجویان خدمات ارائه كند.

نقدی‌پور خاطرنشان كرد: سیستم ثبت نام الكترونیكی خوابگاه‌ها وابسته به بخش انفورماتیك دانشگاه است و انفورماتیك دانشگاه بارها در بخش‌های دیگر از جمله انتخاب واحد نیز مشكلات عدیده‌ای داشته است.

وی با اشاره به اینكه بیش از 2000 نفر از دانشجویان از نیمه شب گذشته تاكنون با مراجعه به وبلاگ شورای صنفی خوابگاه‌های دانشگاه تهران شكایات كتبی خود را به شورای صنفی ارسال كرده‌اند، از مسئولین تقاضا كرد این مشكل را هرچه زودتر حل كنند.
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com