معاون سنجش و آموزش دانشگاه پيام‌نور گفت: در صورت موافقت سازمان سنجش، ثبت‌نام مقاطع مختلف دوره فراگير دانشگاه پيام‌نور در...
 
 
 
 معاون سنجش و آموزش دانشگاه پیام‌نور گفت: در صورت موافقت سازمان سنجش، ثبت‌نام مقاطع مختلف دوره فراگیر دانشگاه پیام‌نور در اوایل آبان صورت می‌پذیرد.

عبدالله معتمدی، معاون سنجش و آموزش دانشگاه پیام‌نور با بیان این‌كه این دانشگاه پیگیر آغاز ثبت‌نام دوره‌های فراگیر در اوایل آبان ماه است، افزود: دانشگاه پیام‌نور در حال هماهنگی با سازمان سنجش آموزش كشور برای آغاز ثبت‌نام دوره فراگیر در اوایل آبان است و پس از موافقت این سازمان ثبت‌نام مقاطع مختلف دوره فراگیر دانشگاه پیام‌نور در اوایل آبان صورت می‌پذیرد.

وی گفت: در صورت موافقت سازمان سنجش آموزش كشور ثبت‌نام دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور در اوایل آبان، ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در بهمن و آغاز كلاس‌های این دانشجویان از اسفند ماه خواهد بود.

معاون سنجش و آموزش دانشگاه پیام‌نور با اشاره به دعوت از پذیرفته‌شدگان آزمون دكترای این دانشگاه برای مصاحبه گفت: مصاحبه پذیرفته‌شدگان مرحله كتبی آزمون دكترای دانشگاه پیام‌نور از 3 مهر آغاز و تا 11 مهر ادامه دارد. فارس: معاون سنجش و آموزش دانشگاه پیام‌نور گفت: در صورت موافقت سازمان سنجش، ثبت‌نام مقاطع مختلف دوره فراگیر دانشگاه پیام‌نور در اوایل آبان صورت می‌پذیرد.

عبدالله معتمدی، معاون سنجش و آموزش دانشگاه پیام‌نور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان این‌كه این دانشگاه پیگیر آغاز ثبت‌نام دوره‌های فراگیر در اوایل آبان ماه است، افزود: دانشگاه پیام‌نور در حال هماهنگی با سازمان سنجش آموزش كشور برای آغاز ثبت‌نام دوره فراگیر در اوایل آبان است و پس از موافقت این سازمان ثبت‌نام مقاطع مختلف دوره فراگیر دانشگاه پیام‌نور در اوایل آبان صورت می‌پذیرد.

وی گفت: در صورت موافقت سازمان سنجش آموزش كشور ثبت‌نام دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور در اوایل آبان، ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در بهمن و آغاز كلاس‌های این دانشجویان از اسفند ماه خواهد بود.

معاون سنجش و آموزش دانشگاه پیام‌نور با اشاره به دعوت از پذیرفته‌شدگان آزمون دكترای این دانشگاه برای مصاحبه گفت: مصاحبه پذیرفته‌شدگان مرحله كتبی آزمون دكترای دانشگاه پیام‌نور از 3 مهر آغاز و تا 11 مهر ادامه دارد.
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com