وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در احکام جداگانه ای دکتر علیرضا رهایی، حجت الاسلام دکتر سید صدرالدین شریعتی و دکتر علیرضا عاشوری روسای دانشگاه های....
 
 
 
 وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در احکام جداگانه ای دکتر علیرضا رهایی، حجت الاسلام دکتر سید صدرالدین شریعتی و دکتر علیرضا عاشوری روسای دانشگاه های صنعتی امیر کبیر، علامه طباطبایی و فردوسی مشهد را در سمت های خود ابقا کرد.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، دکتر کامران دانشجو در این احکام با قدردانی از خدمات روسای دانشگاه های صنعتی امیرکبیر، علامه طباطبایی و فردوسی مشهد در سال های گذشته، ابراز امیدواری کرده است؛ با حسن تدبیر، مدیریت جامع، جهت گیری ارزشمدار و دانش محور منشا خدمات ماندگار به جامعه دانشگاهی و در عرصه تحولات فزآینده علمی و پژوهشی کشور و توسعه و تعالی آن موثر و نقش آفرین باشند.

همچنین وزیر علوم در حکمی دکتر احمد رضا ربانی را به سمت سرپرست دانشگاه تفرش منصوب کرد و در نامه ای جداگانه از خدمات ارزنده دکتر سید سلیمان نور آذر خشکناب رئیس سابق دانشگاه تفرش در مدت تصدی این مسولیت قدردانی کرد.

دکتر ربانی عضو هیئت علمی و دانشیار دانشکده مهندسی نفت دانشگاه صنعتی امیر کبیر بوده و پیش از این معاونت آموزشی این دانشکده را بر عهده داشته است.
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:fararu.com