جاسبی با اشاره به ساخت و ساز و توسعه فضای آموزشی دانشگاه آزاد تاکید کرد:...
 
 
 
 جاسبی با اشاره به ساخت و ساز و توسعه فضای آموزشی دانشگاه آزاد تاکید کرد: «این امکانات بدون بودجه دولتی و فقط با شهریه دانشجویان و البته در سطحی محدود با کمک های خیرین فراهم شده است».

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی در پردیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال،با بیان اینکه وضعیت فضای آموزشی واحدهای دانشگاه آزاد در استانها خیلی بهتر از تهران است، خاطرنشان کرد: «شش سال پیش برای افتتاح دانشگاه آزاد اسلامی در ملکان واقع در استان آذربایجان شرقی به آنجا رفتیم. آن زمان دانشگاه آزاد در ملکان هیچ چیز نداشت بطوریکه برای سخنرانی به یک مدرسه رفتیم. اما دانشگاه آزاد در ملکان دانشجو پذیرش کرد و البته نماینده مردم ملکان در مجلس هم خیلی به دانشگاه لطف داشت و به همین خاطر ما هم درباره امکانات اولیه کوتاه آمدیم».

وی افزود: «این بار که برای بازدید به ملکان رفته بودیم فضای خیلی مناسبی برای دانشگاه آزاد اسلامی آماده شده بود. در سالی که ایجاد واحد دانشگاه آزاد اسلامی در ملکان کلید خورد یک یا دو سال بود که ملکان از بناب جدا شده و تبدیل به شهرستان شده بود. واحد بناب هم از نظر فضای آموزشی غیر قابل تصور است. وقتی به واحد بناب رفتم مثل اینکه وارد کشور دیگری شده بودم. ساختمانها صف بسته بودند. شاید در هیچ جای ایران چنین چیزی ندیده بودم».

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: «این امکانات بدون بودجه دولتی و فقط با شهریه دانشجویان و البته در سطحی محدود با کمک های خیرین فراهم شده است و این نشانه آینده بسیار روشن و درخشان دانشگاه آزاد اسلامی است».

جاسبی دهه چهارم فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی را دهه سرمایه گذاری بر روی کیفیت در این دانشگاه دانست و گفت: «تمرکز واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در تهران در چند سال آینده بر روی تحصیلات تکمیلی خواهد بود و خیلی به فکر توسعه مقطع کارشناسی در تهران نیستیم». 
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:fararu.com