مدير آموزش مركز امور زنان و خانواده رياست جمهوری گفت: دوره آموزشی حكمت و معرفت در حوزه مقابله با جنگ نرم برای استادان معارف دانشگاه‌ها و مديران زن در دستگاه‌های مختلف برگزار شد....
 
 
 

 
 زهره لاجوردی در گفتگو با مهر افزود: در این دوره‌های آموزشی كوتاه‌مدت سعی بر آگاه‌سازی و مدیریت زنانی داریم كه در دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مختلف مسوولیتی بر عهده دارند زیرا معتقدیم وقتی این زنان آموزش‌ دیده و توانمند شوند، این آموزش در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌های آنان تاثیر داشته و در همان نهاد دولتی نیز این آموزش‌ها را برای سایر كاركنان اجرا می‌كنند.

مدیر آموزش مركز امور زنان و خانواده با اشاره به حذف واحد تنظیم خانواده از دروس دانشگاهی گفت: كتابی در حال تدوین است كه به جای دو واحد تنظیم خانواده در دانشگاه‌ها تدریس شود. این واحد درسی جدید ارتقا یافته است.

وی با بیان این‌كه كتاب تدوین شده هم برای دانشجویان مرد و هم دانشجویان زن تدریس خواهد شد، افزود: هنوز محتوای این كتاب نهایی نشده ولی در آن به صورت گسترده و جامع به موضوع تحكیم خانواده پرداخته شده است. تنظیم خانواده ، تنها یك بخش از اهداف ماست اما این كتاب روابط بین زن و مرد و این را كه چگونه این روابط باید موجب تحكیم خانواده شود، آموزش می‌دهد.


 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com