فوق لیسانس ناگهانی آقای مشایی
کسی که از نزدیکان یک نماینده بوده است می تواند به صورت امریه در دانشگاه آزاد و عضو هیات علمی و معاون آموزشی دانشگاه باشد ، دیگر فوق لیسانس ناگهانی آقای مشایی عجیب نیست!


 در سال گذشته که دانشگاه آزاد داوطلب ویژه برای کنکور داشت ، شرکت کننده ای با شماره داوطلبی 225927 بنا بود در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کند اما صندلی خالی و نام خانوادگی وی حاشیه ای را برای رسانه ها و آن حوزه انتخابی ایجاد کرد.


 
درهمین راستا ، برخی خبر ها حاکیت آن را دارد که وی هفته گذشته موفق به دریافت کارشناسی ارشد از دانشگاه پیام نور شده است! فوق لیسانس وی در رشته حقوق بین الملل است
 
نکته ای که به نظر میرسد قابل توجه است ، شرط ثبت نام در یازدهمین دوره ریاست جمهوری یازدهم ، دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد است و هنوز کسی نمی داند چگونه و چطور و چه زمان وی کارشناسی ارشد خود را گرفته است و نکته ای که به نظر می رسد هنوز ما نمی دانیم ، مشایی از پارسال چگونه به مدت یک سال مدرک فوق لیسانسش رو گرفته است ؟
 
برخی خبرنگاران در هفته گذشته تلاش کردند اطلاعاتی درباره تاریخ پذیرش ، نحوه ثبت نام، چگونگی شرکت در کلاس ها و امتحانات و همچنین دفاع از پایان نامه مشایی به دست آورند که مسوولان دانشگاه حاضر به اظهار نظر در این باره نشدند.
 
 
در همین راستا یک منبع آگاه در گفت و گو با شریان نیوز تصریح کرد: صحت این خبر معلوم نیست ، اما این اتفاقات در دانشگاه هاحال حاضر کشور هیچ بعید نیست و از این نمونه ها زیاد بوده است.
 
وی در ادامه اضافه کرد: بنده فری را میشناسم ، در یکی از دانشگاه های شهر های جنوب کشور  که متولد 66 می باشد و عضو هیات علمی دانشگاه می باشد و معاون آموزشی دانشگاه است و جالب تر از این ها به صورت امریه ( سرباز ) در دانشگاه در حال حاضر مشغول به فعالیت می باشد که بسیار عجیب است! و بعد پیگیری های مختلف فهمیدیم وی از نزدیک های یک نماینده مجلس میباشد با این توصیف، کسی که از نزدیکان یک نماینده بوده است  می تواند به صورت امریه در دانشگاه آزاد و عضو هیات علمی و معاون آموزشی دانشگاه  باشد ، دیگر فوق لیسانس ناگهانی آقای مشایی عجیب نیست!
 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: shariyan.com


مطالب داغ سایر بخشها:
مذاکرات غیر مستقیم حماس و تل آویو/کاهش محاصره غزه محور مذاکرات
هدفمندی یارانه ها تولیدات را پایین آورده است/ امیدواری به سال 92
دستوراستخدام ۷۰ هزارنفر ازسوی‌احمدی‌نژاد
انفجار یک شهاب سنگ ديگر در کوبا
ریتم اجاره ثانیه به ثانیه تند می شود/بهای اجاره به نرخ روز