کودتای اجتماعی
روزنامه الکترونیکی حزب موتلفه در شماره روز یکشنبه خود در تحلیلی با عنوان " کودتای اجتماعی" بدون این که نامی از رییس جمهور و یا اعضای دولت دهم ببرد، با اشاره هایی آشکار محمود احمدی نژاد را متهم کرد که به دنبال ایجاد یک "کودتای اجتماعی" در کشور است.


روزنامه الکترونیکی شما که مواضع حزب موتلفه را منتشر می‌کند با بر شمردن 11 خصوصیت عامل "کودتای اجتماعی" به طوری مستقیم دولت دهم و رییس آن را هدف قرار داده است.

یادداشت نویس ارگان حزب موتلفه جدولی طراحی نموده است که در آن روش ها، اهداف و نتیجه نهایی رفتارهایی عاملان چنین کودتایی را ذکر کرده است، که تمام این نشانه ها را می توان در رفتارهای دولت دهم و رییس جمهور یافت.

شما مدعی شده است که در کودتای اجتماعی "دیگر تهدید و حمله خارجی و اجنبی (چون صدام و آمریكا) مطرح نیست تا در مقابل آن بایستی و بجنگی و شهید دهی!"، "با خارجی و اجنبی و نامسلمان (شبیه تهاجم فرهنگی و...) مواجه نیستی بلكه مسلمان معتقد و پاك‌دست و ایرانی و فراجناحی و پرتلاش در مقابل خویش داری!"، " با یك فرد متخلف سیاسی مواجه نیستی بلكه كسی است كه شدیدترین حملات را به آمریكا و اروپا و اسرائیل نموده ولی در عین حال آماده‌ترین فرد برای مذاكره با آمریكا است!

در این یادداشت آمده است که عامل چنین کودتایی كسی است كه "همه را ارباب‌زاده می‌داند و خود و دوستانش را مردمی‌نژاد!"

یادداشت نویس عنوان کرده است که "شما با یك مدیر ناتوان روبه‌رو نیستی بلكه مدعی مدیریت جهان است و در هر مجمع جهانی طرح و برنامه دارد و می‌گوید باید جهان را مدیریت كنیم!"

شما همچنین نوشت: «با یك مخالف بیداری مواجه نیستی، بلكه مدعی بیداری انسانی و بهار جهانی است كه شعاری است فوق مسلمین وحتی مستضعفان عالم و نهضت  وال‌استریت آمریكا است! در عین حال كه از آن شعار برای انتخابات استفاده می‌كند (بهار...) و هم مصداق آن را امام زمان(عج) می‌داند و هم مطابق با طبیعت و علاقه انسان‌ها است.»

روزنامه الکترونیکی «شما» در ادامه چهار ویژگی «کودتای اجتماعی» را برشمرده است. در تشریح نخستین ویژگی این نوع کودتا نوشته که عامل آن تلاش می‌کند همه را «نان‌خور» دولت کند تا پایگاه اجتماعی‌اش را افزایش دهد.

دومین ویژگی «تخریب دیگران» با هدف «کاهش پایگاه اجتماعی رقیب و مخالفان» است.

به نوشته «شما» سومین ویژگی «کودتای اجتماعی» افزایش فشار‌ها به مردم با اهداف «نشان دادن اثر دخالت دیگران» و «نشان دادن کمبود اختیارات خود» است.

«ایجاد توقعات کاذب در مردم مثل حق نوزاد، خانه ویلائی، یارانه ۵ برابری، زمین چند هکتاری، انتقال آب دریا به کویر» چهارمین ویژگی‌های چنین کودتایی به اعتقاد ارگان حزب‌ موتلفه است.

ارگان حزب اصولگرای موتلفه در پایان وعده داد که در آینده بیش از این در خصوص "كودتای اجتماعی" صحبت خواهد كرد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: akharinnews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
توافق جدید گازی ایران و ترکیه
قطع کمک‌های مالی قطر به مخالفان اسد
آغاز ثبت‌نام مرحله دوم مسکن ویژه
تائید حکم اعدام عامل جنایت خیابان مدنی
تفاوت روزهای پایانی دولت احمدی نژاد با خاتمی و هاشمی