سنگربان تیم فوتبال جمهوری چک می گوید بازیکنان چلسی برای گرفتن جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا 'عقده‌ای' شده‌اند.
 

ایسنا: آبی های لندن هرچند پس از حضور رومن آبراموویچ مالک ثروتمند روسی، به تیمی مدعی تبدیل شده‌اند، اما لیگ قهرمانان اروپا، تنها کاپی است که در ویترین افتخارات این باشگاه وجود ندارد. اتفاقی که به اعتقاد پیتر چک تاثیری در عقده‌ای شدن بازیکنان نداشته و این مساله را در تمام تیم‌ها قابل بررسی می داند.
به گزارش ایسنا، پیتر چک در گفت و گو با گاردین اعلام کرد: ما عقده‌ی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را داریم، اما نمی دانم چرا مردم همیشه از واژه‌ی "عقده" معنای بد برداشت می کنند. تیم‌هایی مانند بارسلونا، رئال مادریدی و منچستریونایتد هم به نظر من همیشه این عقده را داشته‌اند. از این که مردم معنای بدی برای این واژه در نظر می گیرند شگفت زده می شوم.
وی ادامه داد: ما عقده‌ی قهرمانی در اروپا را داریم اما نه به این صورت که اگر به آن دست پیدا نکنیم به گوشه‌ای برویم و خودکشی کنیم. بلکه‌ به این دلیل عقده‌ی لیگ قهرمانان را داریم که تورنمنت مهمی است و این که ما برای رسیدن به قهرمانی تلاش کنیم امری کاملا طبیعی است.
سنگربان ملی پوش چلسی با اشاره به انگیزه‌ی بالای بازیکنان عنوان کرد: به نظر من به هیچ وجه بد نیست که بازیکنان این عقده را داشته باشند. تیم برای این که بتواند به موفقیت دست پیدا کند، باید تشنه‌ی موفقیت باشد و عقده داشتن می تواند به این موضوع کمک کند. این وضعیت برای تمام تیمها وجود دارد. تیمی که تاکنون قهرمان نشده این اشتیاق را دارد تا برای اولین بار قهرمان شود و تیمی که این افتخار را قبلا به دست آورده دوست دارد تا لذتش را تکرار کند.
چک درباره‌ی بازی تیمش در روز دوم مرحله‌ی گروهی لیگ قهرمانان اروپا هم اظهار کرد: بازی در آلمان و در زمین لورکوزن کار دشواری است. با این وجود همه والنسیا را جدی ترین رقیب ما می دانند. به هر حال هدف ما این است که در کمترین زمان ممکن صعودمان را از گروه قطعی کنیم تا بتوانیم تمرکزمان را بر روی لیگ معطوف کنیم.
دروازه بان چلسی در پایان به نکته‌ی جالبی از قرعه‌کشی اشاره و اظهار کرد: قرعه‌ کشی لیگ قهرمانان اروپا برای ما خیلی جالب بود. ما با تیم‌های خنک، والنسیا و بایرلورکوزن همگروه شدیم. در فصل نقل و انتقالات یک دروازه بان از خنک گرفتیم، خوان ماتا از والنسیا را خریدیم و میشائیل بالاک را هم به لورکوزن پس دادیم.

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir
 
مطالب داغ ورزشی:
کودکی که اشک دایی را درآورد+عکس
خشم سران منچستریونایتد از اقدام همسر رونی
مارادونا در آگهی تبلیغاتی مرکز آموزش رانندگی دوبی /عکس
شيرجه در استخر خالی از آب !
بازهم اقدام غيراخلاقی،اينبار در بازی شاهين و شهرداری
سپاهان سه بر صفر بازنده اعلام شد!