اخراج طارمی در شب درخشش بارسلونا
پورتو در شبی که مهدی طارمی با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد برابر اتلتیکو مادرید با نتیجه دو بر یک شکست خورد و بارسلونا هم با درخشش روبرت لواندوفسکی ویکتوریا پلژن را شکست داد و لیورپول هم شکستی عجیب را در ایتالیا متحمل شد

نتایج لیگ قهرمانان اروپا

هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با انجام ۸ دیدار به پایان رسید.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها بایرن مونیخ در ایتالیا به مصاف اینتر رفت و توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند.

برای بایرن مونیخ در این بازی لروی سانه و دی امبروزیو(به اشتباه) گلزنی کردند تا تیم آلمانی سه امتیاز ارزشمند بازی را به دست آورد.

در دیگر بازی این گروه بارسلونا در نوکمپ برابر ویکتوریا پلژن جشنواره گل به راه انداخت و توانست با نتیجه ۵ بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

ستاره بارسلونا در  این بازی روبرت لواندوفسکی بود که هت تریک کرد تا بار دیگر ارزش های خود را نشان داد. فرانک کسیه و فران تورس دیگر گل های آبی اناری ها را به ثمر رساندند.

گروه D

در این گروه دو بازی برگزار شد. تاتنهام که در خانه از مارسی پذیرایی کرد با دو گل به پیروزی دست پیدا کرد. هر دو گل تاتنهام را ریچارلیسون به ثمر رساند.

در دیگر دیدار این گروه اسپورتینگ لیسبون با سه گل آینتراخت فرانکفورت آلمان را در هم کوبید.

گروه A

در این گروه ابتدا آژاکس برابر کلاسکو رنجرز به میدان رفت. این بازی که با میزبانی آژاکس همراه بود با پیروزی ۴ بر صفر این تیم به پایان رسید تا آنها گام نخست را محکم بردارند.

در دیگر دیدار این گروه یک نتیجه عجیب و غیر منتظره رخ داد. ناپولی که در ورزشگاه خانگی خود از لیورپول فینالیست دور قبل پذیرایی کرد با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی دست پیدا کرد تا شاگردان کلوپ نشان دهند که نتایج ناامید کننده آنها تنها مختص به لیگ جزیره نیست و در فصل جاری اصلا سرحال و خوب نیستند.

گروه B

 و سرانجام در این گروه هم دو بازی برگزار شد.

در حساس‌ترین بازی این گروه اتلتیکو مادرید در خانه از پورتو پذیرایی کرد که این بازی پربرخورد که یک اخراجی داشت با پیروزی دو بر یک اتلتیکو مادرید به پایان رسید.

در این بازی مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در ترکیب اصلی تیم به میدان رفت. او در دقیقه ۸۲ با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد. در دقیقه ۹۲ هرموسو توانست گل نخست بازی را به ثمر رساند اما پورتو در دقیقه ۹۶ یک ضربه پنالتی به دست آورد که یوریپ آن را تبدیل به گل کرد البته این پایان کار نبود و آنتوان گریزمان در دقیقه ۱۱۱ توانست گل دوم اتلتیکو مادرید را به ثمر رساند تا تیم مادریدی سه امتیاز ارزشمند بازی را به دست آورد.

در دیگر بازی این گروه لورکوزن بحران زده با یک گل برابر کلوب بروژ شکست خورد. سردار آزمون مهاجم ایرانی لورکوزن در دقیقه ۸۶ وارد میدان شد.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir