شاگردان ونگر لیورپول را تحقیر کردند
آرسنال در ادامه روند رو به رشد خود توانست لیورپول را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد و به روند رو به رشد خود ادامه دهد.

لیورپول و آرسنال در یکی از دیدارهای حساس هفته سی‌و یکم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری پرگل توپچی های لندن به پایان رسید. دو تیم در حالی در ورزشگاه امارات شهر لندن به مصاف هم رفتند که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان به برد این دیدار نیاز داشتند. لیورپول پس از شکست در بازی برابر منچستر‌یونایتد به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کرد ولی شیرازه این تیم در 10 دقیقه پاشید.

"هکتور برلین" در دقیقه37، "مسوت اوزیل" در دقیقه 40 و "آلکسیس سانچس" در دقیقه 45 سه گل به ثمر رساندند تا با 10 دقیقه طوفانی آرسنال نیمه نخست را به سود خود به پایان برساند.

در نیمه دوم لیورپول ابتدا توانست یکی از گل‌های خورده را با ضربه "هندرسون" از روی نقطه پنالتی جبران کند ولی در ادامه 10 نفره شدن این تیم با خطای "امره جان" باعث شد تا ابتکار کار دست آرسنالی‌ها باشد و این تیم با ضربه "ژیرو" در دقایق پایانی برتری خود را به لیورپول تحمیل کند.

"ژیرو" و "ونگر" که ماه گذشته به عنوان برترین بازیکن و مربی لیگ برتر انتخاب شدند در این هفته نیز درخشیدند تا این فرضیه که همیشه برنده بهترین‌های ماه جزیره در هفته بعد ناکام می‌شوند را باطل کنند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir