دلیل اصلی خروج کاسیاس از رئال مادرید
در تصاویری که یک شبکه تلویزیونی از صحبت‌های فلورنتینو پرس گرفت، دلیل اصلی خروج کاسیاس از رئال مادرید مشخص شد.

ایکر کاسیاس(Iker Casillas) پس از 25 سال رئال مادرید(Real Madrid) را ترک کرد و راهی تیم پورتو پرتغال(Porto) شد. فلورنتینو پرس(Florentino Pérez) که بسیاری بر این باورند یکی از دلایل اصلی خروج ایکر از سانتیاگو برنابئو بوده است تاکید دارد از کاسیاس خواسته در رئال مادرید از دنیای فوتبال خداحافظی کند اما بنا به خواسته خود 'ایکر'، او مجبور به فروش کاسیاس شده است؛ حرفی که خیلی‌ها آن را باور نمی کنند.

برنامه تلویزیونی Cuatro در حالی که 'پرس' در حال گفت‌وگو با 'افیگینیو آلبادالخو' رییس گروه هواداری 'رامون مندوزا' بود صحبت‌هایی را ضبط و در برنامه‌ای اختصاصی پخش کرد. پرس در آن صحبت ها گفته بود: با ایکر در مورد ماندن در رئال مادرید حرف زدم. دلیل اصلی و در واقع انگیزه او برای ترک رئال این بود که از شرایطی که داشت خسته شده بود.

'آلبادالخو' به 'پرس' می‌گوید که باید برای نگه داشتن او در رئال مادرید حکم می‌کردی که بماند اما 'پرس' در پاسخ می گوید: نه، با او حرف زدم و متوجه شدم که 'ایکر' دیگر نمی‌خواهد در مادرید بازی کند. او به شدت از شرایطی که داشت خسته شده بود. او می‌خواست از رئال برود تا از دست کسانی که همیشه او را هو می‌کردند و به چالش کشیده بودند راحت شود.

'پرس' روز گذشته (سه شنبه) در مورد اینکه از کاسیاس خواسته در رئال مادرید بازنشسته شود نیز گفت: در طول 25 سال گذشته، ایکر احترام و ستایش همه رئالی‌ها را برای خود کسب کرد. رفتار او همیشه عالی بوده است. بهترین دروازه‌بان تاریخ باشگاه رئال مادرید و بهترین دروازه‌بان تاریخ کشور اسپانیا اکنون رئال مادرید را ترک می‌کند. 'ایکر' اینجا را ترک می‌کند زیرا خودش اینطور خواسته است. هیچ کس از باشگاه رئال از او نخواسته بود که تیم را ترک کند. همه ما درک می‌کنیم که کاسیاس دوست داشت شروع تازه ای داشته باشد. به او گفتم که تا بازنشستگی در رئال مادرید بماند اما خب، دلایل او را هم برای رفتن از رئال درک می کنم.

'پرس' ادامه داد: هواداران رئال مادرید همواره 'ایکر' را به یاد خواهند داشت و بدون شک او را یکی از بزرگترین بازیکنان می‌دانند. خودش دوست داشت اینطور شود و ما هم آن را پذیرفتیم. به دنبال این هستیم تا دیداری دوستانه برای خداحافظی رسمی او از پیراهن رئال مادرید ترتیب دهیم. در هر حال به کاسیاس گفتم در رئال مادرید بازنشسته شود. رائول گونزالس(Raúl) هم فکر می کرد می تواند در جایی غیر از رئال هم فوتبال بازی کند. 'ایکر' هم این حق را داشت که از ما بخواهد رئال مادرید را ترک کند. نمی دانم چه حرف‌هایی در مورد 'ایکر' زده می شود. همواره از همه بازیکنانم دفاع کرده ام.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir