خاویر هرناندز به بایرلورکوزن پیوست
خاویر هرناندز با قراردادی سه ساله رسما به بایرلورکوزن پیوست.

خاویر هرناندز(Javier Hernández) مهاجم مکزیکی مورد علاقه سرآلکس فرگوسن(Alex Ferguson) تاب نیمکت نشینی در شیاطین سرخ را نیاورد و با قراردادی سه ساله به بایرلورکوزن آلمان(Bayer 04 Leverkusen) پیوست تا حضور در رقابت‌های بوندسیلگا را هم تجربه کند.

باشگاه لورکوزن با انتشار عکسی از هرناندز در کنار رودی فولر(Rudi Völler) مدیر ورزشی این باشگاه انتقال هرناندز را تایید کرد و این مهاجم مکزیکی در ادامه رقابت‌های بوندسلیگا پیراهن لورکوزن را بر تن خواهد کرد. هرناندز در تیم جدیدش پیراهن شماره 7 را بر تن خواهد کرد و در لیگ قهرمانان اروپا هم می تواند برای تیمش به میدان رود.

رودی فولر مدیر ورزشی باشگاه لورکوزن در واکنش به پیوستن 'چیچاریتو' گفت: بسیار خوشحالم که توانستیم بازیکنی بزرگ همچون خاویر هرناندز را جذب کنیم. بوندسلیگا در انتظار یک بازیکن شاخص و خوب است. با جذب این ستاره مکزیکی سبک بازی لورکوزن متنوع خواهد شد. اطمینان دارم که او می تواند خرید خوبی برای لورکوزن باشد و در ادامه فصل به ما کمک کند.

این مهاجم 27 ساله در سال 2010 و به توصیه سرآلکس فرگوسن پیراهن منچستریونایتد(Manchester United) را بر تن کرد. او 156 بار پیراهن شیاطین سرخ را بر تن کرد و توانست 59 گل هم به ثمر رساند. هرناندز فصل قبل را به صورت قرضی در رئال مادرید(Real Madrid) بازی کرد اما در این تیم در بیشتر بازی‌ها نیمکت نشین بود. او در فصل جاری هم با توجه به خریدهای گران قیمت منچستریونایتد در ترکیب اصلی قرار نمی‌گرفت و همین باعث شد تا در نهایت یونایتد را ترک کند و به رقابت های بوندسلیگا رود.

لورکوزن فصل جدید رقابت های بوندسلیگا را خوب شروع کرد و در دو بازی نخست خود به پیروزی رسید اما در هفته سوم با سه گل برابر بایرن مونیخ تن به شکست داد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir