پیروزی پرگل رئال مادرید برابر ختافه
رئال مادرید بعد از چند هفته ناکامی سرانجام موفق شد با برتری 4 بر یک برابر ختافه تا حدودی از بحران خارج شود.

رئال مادرید(Real Madrid) که این روزها شرایط خوبی ندارد و روز گذشته از جام حذفی به دستور اتحادیه فوتبال اسپانیا حذف شد، در اولین دیدار رقابت‌های لالیگای اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به دیدار همشهری‌اش ختافه(Getafe) رفت و موفق شد در یک دیدار کاملا یک طرفه با نتیجه 4 بر یک به پیروزی برسد و چند فرصت گلزنی را نیز از دست بدهد.

بنتیس(Rafael Benítez) که خطر اخراج از رئال را حس می‌کرد تیمش را با تمام قوا به میدان فرستاد و در همان 15 دقیقه نخست با دو گل توانست از حریف خود پیش بیفتد. کریم بنزما(Karim Benzema) مهاجم جنجالی رئال مادرید دو گل اول رئال را به ثمر رساند. در ادامه کریستیانو رونالدو(Cristiano Ronaldo) چند موقعیت گلزنی را از دست داد تا اینکه نوبت به گرت بیل(Gareth Bale) گران قیمت‌ترین بازیکن جهان رسید تا گل سوم رئال را نیز در دقیقه 35 به ثمر برساند. این پایان کار نبود و تنها سه دقیقه بعد رونالدو بهترین گلزن رئال در این فصل گل چهارم تیمش را به ثمر رساند تا نیمه نخست با نتیجه 4 بر صفر به سود رئال به پایان برسد.

در نیمه دوم بازیکنان ختافه یکی از گل‌های خورده را توسط آلکسیس(Alexis) وارد دروازه رئال مادرید کردند تا این دیدار در نهایت با برتری 4 بر یک رئال مادرید به پایان برسد و این تیم اندکی از بحران خارج شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir