پیروزی ارزشمند دورتموند در بوندسلیگا
دورتموند با برتری در خانه گلادباخ توانست جایگاه خود را در رده دوم جدول تثبیت و 3 امتیاز ارزشمند را در آغاز نیم‌فصل دوم بوندسلیگا کسب کند.

هفته هجدهم بوندسلیگای آلمان با برگزاری یک دیدار ادامه یافت که در آن گلادباخ(Borussia Mönchengladbach) در خانه پذیرای بورسیا دورتموند(Borussia Dortmund) بود. اولین موقعیت خطرناک را تیم میزبان روی کرنر در دقیقه 6 ایجاد کرد و ضربه سر کریستنسن(Andreas Christensen) تیرک افقی دروازه دورتموند را لرزاند. این ضربه به دیرک را در دقیقه 33 گوندوغان(İlkay Gündoğan) پاسخ داد تا در زدن توپ به دیرک دو تیم برابر شوند.

در دقیقه 41 دورتموند به اولین گل مسابقه دست یافت. مارکو رویس(Marco Reus) توانست خود را به خوبی در موقعیت گلزنی قرار دهد و خونسردانه گلزنی کند تا نشان دهد، چرا رئال به دنبال خرید این بازیکن است. در نیمه دوم بازهم دورتموند تیم برتر بود. زردپوشان در دقیقه 50 روی یک ضدحمله موفق شدند با ضربه میختاریان(Henrikh Mkhitaryan) گلزنی کنند و 2 بر صفر پیش بیفتند.

اما گلادباخ دست از حمله برنداشت و توانست در دقیقه 58 یکی از گل‌ها را جبران کند. رافائل(Raffael) گلزن در این صحنه دروازه دورتموند را باز کرد ولی در ادامه گوندوغان موفق شد گل سوم تیمش را نیز به ثمر برساند تا این دیدار با برتری 3 بر یک دورتموند به پایان برسد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir