پیروزی دراماتیک آرسنال مقابل لسترسیتی
آرسنال با پیروزی در دقایق پایانی مقابل لسترسیتی در کورس قهرمانی لیگ جزیره باقی ماند.

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دو تیم بالای جدول آرسنال(Arsenal) و لسترسیتی(Leicester City) در ورزشگاه امارات به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب در نهایت با پیروزی دو بر یک شاگردان آرسن ونگر(Arsène Wenger) به پایان رسید.

در دقایق پایانی نیمه نخست جیمی واردی(Jamie Vardy) گلزن آماده این روزهای لسترسیتی با زیرکی یک پنالتی را از مدافعان آرسنال گرفت و خودش این توپ را تبدیل به گل کرد تا نیمه نخست با یک گل به سود شاگردان رانیری(Claudio Ranieri) به پایان برسد.

در نیمه دوم آرسنال که چیزی برای از دست دادن نداشت و برای ماندن در کورس مدعیان به هر سه امتیاز این بازی نیاز داشت به آب و آتش زد تا مقابل پدیده این فصل لیگ جزیره امتیاز از دست ندهد.

در شرایطی که در این نیمه آرسنال یکپارچه حمله شده بود و لسترسیتی تنها به ضدحمله با محوریت 'واردی' امید داشت، تئو والکات(Theo Walcott) روی یک کار تیمی و پاس خوب ژیرو(Olivier Giroud) گل تساوی را برای توپچی‌ها به ثمر رساند.

دقایقی بعد سیمپسون(Danny Simpson) مدافع راست لسترسیتی با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا کار برای روباه‌ها سخت‌تر از قبل شود. دنی ولبک(Danny Welbeck) که نزدیک به 10 ماه به دلیل مصدومیت در هیچ مسابقه‌ای به میدان نرفته بود در دقیقه 75 برای آرسنال به میدان آمد تا اولین بازی خود در این فصل را انجام دهد. حملات آرسنال یکی از پس از دیگری ادامه داشت که موقعیت‌هایشان با بی‌دقتی مهاجمان و البته عملکرد خوب اشمایکل(Kasper Schmeichel) دروازه‌بان لستر به هدر می‌رفت.

در دقیقه 94 یک ضربه آزاد به سود آرسنال اعلام شد، ارسال خوب اوزیل(Mesut Özil) و ضربه سر مهارنشدنی ولبک سه امتیاز شیرین و حساس این مسابقه را به حساب آرسنال ریخت تا رقابت در صدر جدول لیگ جزیره همچنان جذاب و نزدیک دنبال شود.

آرسنال تنها تیمی است که تاکنون لسترسیتی را رفت و برگشت شکست داده است. آنها در بازی رفت پنج بر دو از سد حریف خود گذشتند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir