پیروزی‌ رم و توقف میلان در لیگ ایتالیا
با برتری رم و توقف میلان رقابت های لیگ ایتالیا ادامه یافت.

در ادامه رقابت های لیگ ایتالیا چند دیدار برگزار شد که در مهمترین بازی رم(Roma) که در چند هفته گذشته توانسته بود بردهای خوبی در لیگ ایتالیا بدست آورد، در زمین اودینزه(Udinese) با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید تا روند بردهای این تیم در لیگ ایتالیا حفظ شود. ادین ژکو(Edin Džeko) و الساندرو فلورنزی(Alessandro Florenzi) برای جالوروسی ها در این دیدار گلزنی کردند تا بعد از حفظ رم از لیگ قهرمانان اروپا امیدواری های این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان و حضور بین 3 تیم بالایی جدول حفظ شود.

در دیگر دیدار میلان(A.C. Milan) که تلاش می‌کند بعد از سال ها سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند، برابر کیه وو(Chievo) متوقف شد تا کارش در ادامه برای کسب سهمیه بسیار سخت شود. هر چند فرصت های زیادی برای دو تیم به وجود آمد تا برنده این دیدار باشند ولی در پایان دو تیم به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند.

دیدار فیورنتینا(Fiorentina) و هلاس ورونا(Hellas Verona) نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسید و جدال دو تیم تازه صعود کرده به این فصل لیگ ایتالیا یعنی کارپی(Carpi) و فروزینون(Frosinone) با برتری 2 بر یک میزبان یعنی کارپی به پایان رسید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir