صعود منچستریونایتد به فینال جام حذفی انگلیس
شیاطین سرخ با برتری 2 بر یک برابر اورتون به فینال جام حذفی انگلیس راه یافتند تا فشار از روی فان خال تا حدودی برداشته شود.

منچستریونایتد(Manchester United) و اورتون(Everton) در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس برابر هم به میدان رفتند. این دیدار در ورزشگاه ویمبلی شهر لندن برگزار شد و با وجود بازی خوب اورتون در اوایل بازی این تیم به گل نرسید. هر چند یک بار روملو لوکاکو(Romelu Lukaku) می توانست دروازه دخیا(David de Gea) را باز کند که رونی(Wayne Rooney) توپ را از روی خط دروازه برگشت داد.

اورتون که روزهای تاریکی را با روبرتو مارتینز(Roberto Martínez) پشت سر می گذارد و لوییس فن خال(Louis van Gaal) نیز در پی پاک کردن لکه ای از عملکردهای تیره خود است، چاره ای جز برد در این دیدار و راهیابی به دیدار نهایی نداشت و به همین خاطر بازی مستقیم و زیبایی را به نمایش گذاشت.

در نهایت مروان فلینی(Marouane Fellaini) موفق شد دروازه اورتون را باز کند. وی در دقیقه 34 به خوبی توانست دروازه اورتون را باز کند و نیمه نخست با برتری یک بر صفر منچستر به پایان برسد. روملو لوکاکو در دقیقه 57 ضربه پنالتی را از دست داد تا اورتون همچنان در حسرت برد باشد. روملو لوکاکو پشت توپ ایستاد و توپ را به سمت چپ خود شلیک کرد اما داوید دخیا بار دیگر در نقش ناجی ظاهر شد و با مهار این ضربه پنالتی، امید را در اردوی شیاطین سرخ زنده نگه داشت. ولی در نهایت گل به خودی کریس اسمالینگ(Chris Smalling) باعث شد تا بازی برابر شود.

در دقیقه 90 که نزد هواداران منچستریونایتد به دلیل زدن گل های زیاد در زمان فرگوسن(Alex Ferguson) به فرگی تایم معروف است، آنتونی مارسیال(Anthony Martial) به داد یونایتدها رسید و دروازه اورتون را باز کرد تا این دیدار با برتری 2 بر یک یونایتد به پایان برسد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir