پیروزی آرسنال در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس
تمام تیم‌های مدعی دیدارهای خود را در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس در روز شنبه با برد به پایان رساندند.

در ادامه هفتم پنجم لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از دیدارها آرسنال(Arsenal) در ادامه بردهای خود در انگلیس توانست در زمین هال سیتی(Hull City) با نتیجه 4 بر یک به برتری برسد.

در این دیدار اولیویه ژیرو(Olivier Giroud) قبل از بازی با مصدومیت روبه‌رو شد و این بازی را از دست داد. همچنین جک لیورمور(Jake Livermore) یکی از بازیکنان هال سیتی در نیمه نخست اخراج شد تا کار برای توپچی‌های لندن راحت باشد.

الکسیس سانچس(Alexis Sánchez) 2 بار، تئو والکات(Theo Walcott) و ژاکا(Granit Xhaka) برای تیمشان گلزنی کردند. همچنین یک پنالتی را نیز سانچس از دست داد تا بیستمین سالگرد حضور ونگر(Arsène Wenger) روی نیمکت آرسنال با برد همراه باشد.

در دیگر دیدار لسترسیتی(Leicester City) مدافع عنوان قهرمانی با 3 گل از سد برنلی(Burnley) گذشت. اسلام سلیمانی(Islam Slimani) هر دو گل اول تیمش را در این بازی به ثمر رساند تا خرید الجزایری لستر ارزش‌های خودش را خیلی زود نشان دهد. در ادامه، گل به خودی مدافع برنلی باعث شد تا بازی با برتری 3 بر صفر لسترسیتی به پایان برسد.

منچسترسیتی(Manchester City) نیز در ادامه بردهای خود برابر بورنموث(Bournemouth) کار سختی نداشت و با 4 گل بورنموث را شکست داد. در این دیدار کوین دی بروین(Kevin De Bruyne) روی یک ضربه ایستگاهی اولین گلش را به ثمر رساند. در ادامه نوبت به ایهناچو(Kelechi Iheanacho) رسید تا در غیاب آگوئرو(Sergio Agüero) محروم بار دیگر ارزش‌های خودش را نشان دهد. استرلینگ(Raheem Sterling) و گوندوغان(İlkay Gündoğan) نیز دیگر گل‌های سیتی را به ثمر رساندند تا شاگردان گواردیولا(Pep Guardiola) یکه‌تازی خودشان را در لیگ برتر به رخ بکشند.

همچنین وستهام(West Ham United) در ادامه روند ضعیف خود با نتیجه 4 بر 2 برابر وست برومویچ(West Bromwich Albion) شکست خورد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir