پیشنهاد وسوسه‌انگیز سعودی ها به اسپالتی
سران فدراسیون فوتبال عربستان به جذب اسپالتی سرمربی رم تمایل دارند و حاضر هستند که برای جذب این مربی موفق بالاترین رقم تاریخ خود را به او پیشنهاد دهند.

فوتبال عربستان مدتها است که در آسیا با بحران مواجه شده است. حتی مربیان بزرگی چون فرانک رایکارد(Frank Rijkaard) هم نتوانستند با تیم ملی فوتبال عربستان نتایج خوبی به دست آورد و این تیم حتی نتوانست به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2014 راه پیدا کند که این بزرگ ترین ناکامی در تاریخ فوتبال عربستان بود.

سعودی ها برای بازگشت به روزهای اوج خود به سراغ فان مارویک(Bert van Marwijk) سرمربی سرشناس هلندی رفتند که سابقه نایب قهرمانی با تیم ملی فوتبال هلند در جام جهانی 2010 را در کارنامه داشت اما این مربی باتجربه هم نتوانسته انتظارات را برآورده کند و خبرهای زیادی درباره احتمال اخراج او به گوش می رسد.

رسانه های سعودی اعلام کردند که سران فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال جذب اسپالتی(Luciano Spalletti) سرمربی رم(Roma) هستند و حاضر هستند برای جذب این مربی باتجربه و بزرگ رقم بسیار بالایی را پرداخت کنند.

روزنامه السبق عربستان نوشت که فدراسیون فوتبال این کشور حاضر است تا اسپالتی را با رقمی که بالاترین میزان در تاریخ فوتبال عربستان است جذب کند. این در حالی است که رئیس فدراسیون تاکید کرد که هیچ مذاکره ای با سرمربی رم نداشته است.

اسپالتی در نیم فصل دوم رقابت های سری A هدایت رم را برعهده گرفت و تا الان تیم او متحمل شکست نشده است بلکه با پیروزهای پیاپی که به دست آورده است این شانس را دارد که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir