سرمربی آلمان: کاملا راضی هستم
سرمربی تیم ملی آلمان از پیروزی تیمش برابر اوکراین در اولین دیدار آنها در یورو 2016 ابراز خوشحالی کرد.

دو تیم آلمان و اوکراین در اولین دیدار خود در رقابت های جام ملت های اروپا برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر 'مانشافت' به پایان رسید. یواخیو لوو(Joachim Löw) سرمربی آلمان بعد از پیروزی در این دیدار گفت: بازی سریع و سرعتی را از هر دو تیم شاهد بودیم. می‌دانستیم که اوکراین هم برای برد به میدان خواهد آمد.

در نیمه نخست در خط حمله مشکل داشتیم و نتوانستیم فرصت های خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کنیم. توپ های زیادی از دست دادیم و همین باعث شد آنها روی ضد حمله به موقعیت برسند. در نیمه دوم عملکرد بسیار خوبی داشتیم و به خوبی توپ را در میدان به گردش درآوردیم و در کل خوب بودیم. بازی خوبی ارائه دادیم ولی در خط دفاع آنها تمرکز خوبی داشتند. در نهایت من خیلی از نتیجه کسب شده خوشحالم.

لوو ادامه داد: اوکراین تیمی است که روی ضربات شروع مجدد بسیار تیم خطرناکی است و ما این موضوع را می دانستیم و می توانستند موقعیت هایی را تبدیل به گل کنند. با این حال خوشحالم که در ادامه شواین اشتایگر(Bastian Schweinsteiger) به زمین آمد و بعد از چند هفته دوری از ترکیب تیم به دلیل ناآمادگی توانست برای تیم ملی آلمان گلزنی کند.

او درباره دادن بازوبند کاپیتانی به نویر(Manuel Neuer) گفت: من دیروز هم به نویر گفتم که او بهترین دروزاه بان جهان است و واقعا همین طور است. در تیم ملی واقعا مهم نیست کاپیتان چه کسی باشد. خدیرا(Sami Khedira)، شواین اشتایگر و نویر هر سه رهبران خوبی هستند که نویر در این دیدار بازوبند را به بازو بست.

لوو درباره بازی با لهستان گفت: بله قطعا دیدار سختی برای هر دو تیم خواهد بود چرا که هر دو تیم برنده بازی های نخست بودند و برای صعود تلاش می کنند و ما امیدواریم که بتوانیم با سرعت بخشیدن به روند دفاع به حمله به برتری برسیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir