سرمربی ایرلند: برای برد به میدان آمده بودیم
سرمربی ایرلند می‌گوید تیمش برابر سوئد بازی برتری را به نمایش گذاشت و شایسته کسب 3 امتیاز بود.

در اولین دیدار گروه مرگ رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ایرلند و سوئد در پارک دوپرنس شهر پاریس به میدان رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا اولین دیدار گروه مرگ یورو بدون برنده به پایان رسیده باشد.

مارتین اونیل(Martin O'Neill) سرمربی ایرلند بعد از تساوی برابر سوئد در اولین دیدار یورو گفت: بازی خوبی در نیمه نخست ارائه دادیم و نه تنها می توانستیم از حریف جلو بیفتیم بلکه این توانایی را داشتیم تا با زدن دو گل تقریبا سرنوشت بازی را مشخص کنیم. با این حال در نیمه دوم سزاوارانه به گل رسیدیم و پیش افتادیم. متاسفم که دروازه ما در نیمه دوم باز شد ولی نمی توانم از عملکرد بازیکنانم ناراحت باشم چرا که آنها بهترین عملکردشان را ارئه دادند و فوق العاده ظاهر شدند.

او در ادامه درباره گل زیبای کولمن(Séamus Coleman) گفت: گل سیموس کولمن عالی بود. او خیلی تعادل نداشت ولی به زیبایی توانست توپ را به تور دروازه حریف برساند.

اونیل درباره قصد تیمش برای برد گفت: ما برای برد به میدان آمده بودیم و دیدید وقتی که بازی با تساوی در جریان بود، رابی کین(Robbie Keane) و آیدین مک گیدی(Aiden McGeady) را به میدان فرستادیم تا بازی را با برد به پایان برسانیم که البته به خواسته خود نرسیدیم. حالا باید این دیدار را فراموش کنیم چرا که دو دیدار سخت و تعیین کننده برابر ایتالیا و بلژیک داریم که اهمیت بالایی دارند.

بازی با دو تیم برتر جهان آسان نیست ولی باید همانطور که از این دیدار درس گرفتیم، بتوانیم به خوبی فوتبال خودمان را به حریف تحمیل کنیم. در این دیدار تیم برتر ما بویدم و فرصت های گلزنی بیشتری هم نسبت به حریف خود داشتیم و بهترین بازیکن آنها یعنی زلاتان(Zlatan Ibrahimović) را به خوبی مهار کردیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir