نتیجه دیدار اتریش و مجارستان در یورو 2016
دو تیم اتریش و مجارستان در اولین دیدار گروه E یورو 2016 برابر هم صف‌آرایی کردند که این دیدار با برتری دو بر صفر مجارستان به پایان رسید.

نتیجه دیدار اتریش و مجارستان:

به گزارش سیمرغ، اولین دیدار گروه ‏F‏ رقابت های یورو 2016 بین تیم های اتریش و مجارستان برگزار شد.‏ دو تیم که رقبای سنتی هم محسوب می شوند، بعد از مدت ها در رقابت های جام ‏ملت های اروپا به مصاف هم رفتند.‏

اتریشی ها در این دیدار به دنبال پیروزی بودند و چندین حمله هم در طول بازی انجام دادند اما این مجارستانی ها بودند که از موقعیت های اندک خود بهتر استفاده کردند و با نتیجه دو بر صفر پیروز شدند.

نیمه نخست:

دقیقه یک: داوید آلابا(David Alaba) همان ابتدا اولین خطر بازی را رقم زد و با شوت خوبش دروازه مجارستان را تهدید کرد که ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد و در برگشت مدافعان توپ را از محوطه جریمه دور کردند.

دقیقه 34: اتریشی ها بار دیگر از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کردند اما این بار کرالی(Gábor Király) باتجربه به خوبی توپ را دفع و به کرنر فرستاد.

دقیقه 40: مهاجمان اتریش در موقعیت سه بر دو به دروازه مجارستان حمله کردند اما بی دقتی آن ها در محوطه شش قدم و زدن ضربه نهایی باعث شد تا این موقعیت هم از دست برود.

دقیقه 42: مجارستانی ها بالاخره اولین موقعیت خود را خلق کردند اما شوت مهاجم این تیم با فاصله زیاد به بیرون رفت.

دو تیم بازی برابری را در این نیمه ارائه دادند و نتوانستند موقعیت صد درصد گل ایجاد کنند. فقط اتریشی ها توانستند چند حمله خوب ایجاد کنند که با کمک تیر و بی دقتی مهاجمان این تیم از دست رفت تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

نیمه دوم:

دقیقه 54: برخلاف تلاش اتریشی ها برای حمله، این مجارستان بود که به سمت دروازه اتریش حرکت کرد و زودزاک(Balázs Dzsudzsák) از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که ضربه او را دروازه بان اتریش به خوبی به کرنر فرستاد.

دقیقه 63 (گل): طراحی خوب زودزاک و کار تیمی خوب بازیکنان مجارستان باعث شد تا شکافی بین دفاع اتریش ایجاد شود تا آدام زالای(Ádám Szalai) با دروازه بان اتریش تک به تک و در حالت نامتعادل دروازه اتریش را باز کند.

دقیقه 65: اتریش برای جبران نتیجه جلو کشید و شوت هافبک این تیم به گل تبدیل شد اما داور این گل را مردود اعلام کرد و بازیکن اتریش را به دلیل تکل خطرناک از زمین مسابقه اخراج کرد تا شرایط برای اتریشی ها سخت تر شود.

دقیقه 70: مجارستانی ها که در این نیمه بازی بهتری ارائه دادند باز هم اقدام به شوت زنی از پشت محوطه جریمه کردند که دروازه بان اتریش این توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 87(گل): اشتباه بازیکنان اتریش باعث شد تا مجارستانی ها ضد حمله ای را ترتیب دهند. مهاجم تازه وارد مجارستان با دروازه بان اتریش تک به تک شد و استیبر(Zoltán Stieber) با یک ضربه چیپ زیبا گل دوم مجارستان را به ثمر رساند.

در این نیمه مجارستان بازی منطقی و بهتری نسبت به اتریشی ها ارائه دادند و برخلاف جریان بازی توانستند با دو گل پیروز این دیدار شوند.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی